مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری:

مؤسسان مدارس و مراکز غیردولتی خیرین ممتاز آموزش و پرورش هستند

شهرری (پانا)- همایش همدلی مدارس و مراکز غیر دولتی آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری، با هدف کمک به دانش آموزان پیش دانشگاهی زلزله زده استان کرمانشاه برگزار شد.

کد مطلب: ۶۹۸۹۰۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا شهرستانهای تهران، همایش همدلی مؤسسان مدارس و مراکز غیر دولتی شهرستان ری، با هدف حمایت از دانش آموزان پیش دانشگاهی زلزله زده کرمانشاه، در سالن جلال آل احمد، واقع در اداره آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری برگزار شد.

در این مراسم، بهروز نصیری مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک ری، ضمن خیر مقدم به مؤسسان مدارس و مراکز غیر دولتی که با هدف حمایت از دانش آموزان زلزله زده کرمانشاه گرد هم آمده بودند، وجود روحیه همدلی و تعاون در شرایط دشوار را یکی از خصایص ممتاز ایرانیان دانست.

وی با اشاره به این مطلب که تصاویر، تنها نشان دهنده ی گوشه ای از مصائب و مشکلات مردم زلزله زده است، ضرورت حمایت از دانش آموزان زلزله زده کرمانشاه را رسالتی دانست که بر دوش تمامی دست اندرکاران حوزه ی تعلیم و تربیت است.

نصیری، با تأکید بر تداوم این حرکت بزرگ فرهنگی، خاطر نشان کرد که مؤسسان مدارس و مراکز غیر دولتی خیرین ممتاز آموزش و پرورش بوده و هستند؛ چرا که همواره با نثار جان و مال خود در مسیر تعلیم و تربیت گام برداشته اند.

در ادامه این مراسم اکبر قنبری کارشناس مسئول اداره مدارس غیر دولتی و مشارکت های مردمی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران، ضمن تشکر از حضار به جهت شرکت در این مراسم، این گونه همایش ها را فرصت خوبی برای شناسایی ظرفیت های بیرونی آموزش و پرورش در راستای تحقق اهداف خیر و انسان دوستانه دانست.

/خبرنگار: نغمه مختاری/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار