معاون فرهنگی واجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

عشق ودلدادگی ایرانیان به حضرت سید الشهداء (ع)حماسه بزرگ نهم دی 88 رابوجود آورد

ورامین (پانا)-معاون فرهنگی واجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با حضور در شهرستان ورامین و سخنرانی در مراسم 9 دی با امام جمعه ورامین دیدار نمود.

کد مطلب: ۶۹۸۸۹۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا شهرستانهای تهران،معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در سخنانی در تجمع بزرگ مردم ورامین در مصلی صاحب الزمان (عج)شهرستان ورامین ، با بیان اینکه 9دی تجلی عنایات ائمه اطهار (ع) به مردم ایران است، گفت: عشق ودلدادگی ایرانیان به حضرت سید الشهداء (ع)این حماسه بزرگ رابوجود آورد.

محمد رضا نقدی، افزود: فتنه گرانی که با تعدی به عزاداری سرور وسالار شهیدان قصد آشوب وبلوا داشتند ،از صاحب عزای عاشورا پاسخ مناسب دریافت کردند .

وی حماسه 9 دی را اثبات سفینه النجاتی امام حسین(ع) و دست گیری حضرت ابوالفضل (ع) توصیف و تاکید کرد: اگر فتنه ها و توطئه هایی که پس از انقلاب علیه این نظام صورت گرفته ، را بخواهیم بشماریم زمان زیادی می طلبد،زیرا فهرست آنها یک کتاب قطور شده است .

معاون فرهنگی و اجنماعی سپاه پاسداران گفت: این مردم با اعتقاد و اعتماد به تفکر ولایت از همه فتنه ها از جمله فتنه های 78 و 88 ، عبور کردند و با همین ایستادگی و بصیرت بسیار زیاد ،خداوند به این مردم عنایت کرد و منزلت کشور را بالاتر برد .

سردار نقدی در ادامه به موفقیت های انقلاب اسلامی در عرصه های جهانی اشاره کرد و گفت : زنجیره پیروزی‌های انقلاب اسلامی شامل نابودی داعش ، پیروزی های یمن و دیگر پیروزی ها به دلیل همین بصیرت داشتن مردم است اما باید هوشیار بود زیرا دشمن در برابر این پیروزی ها ساکت نخواهد نشست .

وی اعلام قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی را تسریع کننده نابودی این رژیم خواند و افزود: زحمت دهها ساله آمریکا با اعلام قدس به عنوان پایتخت اسرائیل نابود شد و این به علت تصمیم نادرست دشمنان بود .

معاون فرهنگی سپاه پاسداران در بخشی از سخنانش گفت: امروز پرچم انقلاب اسلامی تا ساحل دریای سرخ و شمال آفریقا گسترده شده است و مستکبران از این مطلب ترس دارند .

سردار نقدی راهبرد قیچی را استراتژی جدید آمریکا در کشور توصیف کرد و افزود: آمریکا تلاش می کند با نفوذ افراد بی تعهد و کم ایمان در مسندها مردم را ناراضی کنند که این یک لبه قیچی است و از سوی دیگر نیز مردم را بر علیه نظام و ولایت وارد خیابان ها کنند که این نیز لبه دیگر قیچی است و در نهایت تصور می کنند با این راهبرد می توانند نظام را از بین ببرند .

وی تصریح کرد: مسئولیت داشتن باید مانند مسئولیت داشتن شهید رجایی و یا رهبر معظم انقلاب اسلامی چه در زمان ریاست جمهوری و یا در زمان رهبری باشد .

سردار نقدی گفت: برکت رهبری امام خامنه ای(مدظله العالی) برای آن است که ایشان دنبال رهبری و مسئولیت نبودند و حتی گریه کردند تا به رهبر شدن ایشان رای ندهند اما به لطف خدا ایشان رهبر این انقلاب شدند .

وی با بیان اینکه فتنه ها هر روز پیچیده تر می شود، گفت: فتنه های امروز سختی های قبل را ندارد، اما پیچیدگی آنها بیشتر شده ، که با تقوا می توانیم این پیچیگی ها را باز کنیم و این وعده خداوند است .

وی فضای مجازی را نوعی برده داری در عصر مدرن توصیف و اشاره کرد و افزود: امروز زیرساخت‌های فضای مجازی را با مشقت و هزینه و رنج زیاد خودمان می سازیم و اطلاعات را نیز خودمان به وجود می‌آوریم اما مدیریت این مجموعه به دست صهیونیست‌ها است .

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه با تاکید بر اینکه مردم ایران نمی خواهند برده شوند، گفت: در زمان برده داری ارباب برای شلاق زدن نوکر باید زحمت می کشید و در آفتاب این اقدام را انجام می داد ،اما امروز صهیونیست ها در اتاق های خود اقدامات بدتری انجام می دهند.

/خبرنگار: مریم باصحی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار