عضو مجلس خبرگان رهبری در کمیته همکاری‌های حوزه و آموزش‌وپرورش:

مدارس امین توسعه‌دهنده معنویت در خوزستان هستند

تهران (پانا) - عضو مجلس خبرگان رهبری مدارس امین را توسعه‌دهنده معنویت در خوزستان عنوان کرد.

کد مطلب: ۶۹۸۷۳۳
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش، آیت الله محسن حیدری در جلسه اعضای کمیته همکاری حوزه علمیه و آموزش و پرورش خوزستان گفت: آموزش و پرورش و حوزه علمیه در سه رکن آموزش نیروی انسانی، فعالیت های تبلیغی و پرورشی و پژوهشی با یکدیگر همکاری دارند که موفقیت های خوبی در نتیجه این همکاری ها حاصل شده است.
عضو مجلس خبرگان رهبری خاطر نشان کرد: ابعاد آموزشی و تبلیغی، پرورشی که با بهره گیری از مدارس امین و طرح معراج انجام می شود در مدارس استان خوزستان رو به رشد و توسعه است اما در بعد پژوهشی نیازمند تدوین برنامه های اجرایی هستیم. از این رو لازم است تا براساس سند همکاری حوزه و آموزش و پرورش سرفصل های ایت همکاری ها مشخص شود تا بتوانیم در زمینه فعالیت های پژوهشی در مدارس نیز گام های اساسی برداریم .
آیت الله حیدری فعالیت مدارس امین در خوزستان را مایه امیدواری دانست و تصریح کرد: مدارس امین باعث رشد فکری، علمی، پرورشی، و معنوی در دانش آموزان می شود و باید این حرکت سبب ارتقای فرهنگی در جامعه می شود گسترده و عمیق شود.
عضو مجلس خبرگان رهبری در عین حال بر لزوم توسعه کمی مدارس امین در استان خوزستان تاکید کرد و گفت: در حال حاضر 23 مدرسه امین در استان وجود دارد که تعداد آنها باید افزایش پیدا کند و 10 تا 20 درصد مدارس خوزستان باید تحت پوشش مدارس امین قرار بگیرند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار