معاون سواد آموزی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران:

آموزش مهارت های زندگی از جمله اهداف مهم سوادآموزی

تهران ( پانا) - نخستین مرکز یادگیری محلی شهرستان ملارد طی آیینی با حضور معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران و جمعی از فرهنگیان فعال در حوزه سوادآموزی، افتتاح شد.

کد مطلب: ۶۹۸۷۱۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا شهرستانهای تهران، سعید شهریاری معاون سواد آموزی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران در این آیین ،آموزش مهارت های زندگی را از جمله اهداف مهم سوادآموزی دانست و گفت: سوادآموزی علاوه بر خواندن و نوشتن، به آموزش مهارت های زندگی نیز می پردازد تا آسیب های اجتماعی را نیز کاهش دهد.

معاون سواد آموزی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران ،ایجاد مراکز یادگیری محلی را لازمه رشد و توانمندسازی محله ها دانست و ادامه داد: با کمک مراکز یادگیری محلی تلاش می شود در یک محله آموزش ها به صورت فراگیر صورت گیرد به ویژه افراد کم سواد و بی سواد تحت پوشش این مراکز قرار می گیرند تا آسیب های اجتماعی به حداقل برسد و توانمندسازی افراد افزایش یابد.

این مقام مسئول ضمن تاکید بر این که تمامی افراد جامعه در ریشه کنی معضل بی سوادی مسئول هستند، مشارکت اجتماعی در حوزه سوادآموزی را بسیار مهم خواند و تصریح کرد: حوزه سوادآموزی و مراکز یادگیری محلی مشارکت اجتماعی را می طلبد و تمام جامعه در مقابل افراد بی سواد مسئول هستند و برای رسیدن به شرایط مطلوب نیاز است همه افراد جامعه در این راه اهتمام ورزند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار