انتصاب سرپرست جدید اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان

در حکمی از سوی مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان ، زهرا قلی پور به سمت سرپرست اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان منصوب و از زحمات شاهین رهنما ، رئیس پیشین این اداره، تقدیر شد.

کد مطلب: ۶۹۸۷۰۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا ازگیلان، به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان، مهدی حاجتی در این حکم بر انعکاس دقیق اخبار و وقایع آموزش و پرورش و ارتباط مناسب با رسانه ها جهت پوشش فعالیت های انجام شده در آموزش و پرورش استان، تأکید کرده است.

تهیه گزارش های تحلیلی از پیام های مردمی ، برنامه ریزی ، سازماندهی برنامه های روابط عمومی و پاسخگویی به انتقادات و پیشنهادات اشخاص حقیقی و حقوقی مندرج در نشریات ، سایت ها و کانال های ارتباطی طبق قانون مطبوعات بخشی از مأموریت های مهم سرپرست اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی در این حکم ذکر شده است.

زهرا قلی پور سرپرست جدید اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان، دارای 15 سال سابقه خدمت، پیش از این سمِت های مشاور جوان مدیرکل آموزش و پرورش گیلان و مشاور امور بانوان مدیرکل محیط زیست استان را عهده دار بود. وی همچنین در سال 89 عنوان جوان برگزیده استان گیلان در رشته ادبیات را کسب کرد.

خاطرنشان می شود شاهین رهنما از تاریخ 15 مهر 95 تا 9 دی 96 ریاست اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان را به عهده داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار