انهدام باند سارقان خودرو و لوازم داخلی آن در پایتخت

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از انهدام باند 7 نفره سارقان خودرو و لوازم داخلی آن خبر داد و گفت: متهمان به 200 فقره سرقت لوازم داخلی خودرو و 50 فقره خودرو معترف شدند.

کد مطلب: ۶۹۸۶۸۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا شهر تهران،سرهنگ "رضا بستو" در گفت و گو با خبر نگار پایگاه خبر پلیس، گفت: با افزایش سرقت خودرو و لوازم داخلی آن در سطح حوزه کلانتری 131 شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ماموران قرار گرفت و با دستگیری تعدادی از اعضای باند 7 نفره ، پیگیری و تعقیب متهمان اصلی به پایگاه نهم پلیس آگاهی پایتخت محول شد.

وی گفت: با تلاش ماموران و تحقیقات فنی پلیسی ، یکی از سارقان اصلی توسط ماموران پایگاه هفتم پلیس آگاهی دستگیر شد و به دنبال آن، مخفیگاه سارقان شناسایی و تیمی از ماموران تخصصی کلانتری 131 شهر ری دستگیری متهمان را در دستور کار قرار دادند؛ به دنبال آن نیز متهم بعدی به دام افتاد.

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت بیان داشت: متهم در بازجویی های فنی به 200 فقره سرقت لوازم داخلی خودرو و 50 فقره سرقت خودرو، اقرار و اظهار کرد به مدت 2 سال است با همکاری 7 همدستش از جمله برادرش، مشغول به سرقت خودرو و لوازم داخلی آن بوده است.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه متهم در بازجویی انجام شده معترف شد که خودرو های سرقتی را پس از سرقت، به محل خلوت و متروکی منتقل و پس از بازکردن لوازم داخل آن، در همان محل، رها می کردند؛ تصریح کرد: متهمان در اختیار پایگاه نهم پلیس آگاهی پایتخت قرار گرفتند.#

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار