در گفت‌وگو با پانا:

عربشاهی: طارمی به تیم‌های عربی برود فوتبالش نابود می‌شود

تهران (پانا) – پیشکسوت فوتبال پرسپولیس معتقد است حضور مهدی طارمی در لیگ‌های عربی فوتبال آقای گل ایران را نابود خواهد کرد.

کد مطلب: ۶۹۸۵۵۶
لینک کوتاه کپی شد

ضیا عربشاهی پیشکسوت پرسپولیس در گفت‌وگو با خبرنگار پانا درباره عدم حضور طارمی در نیم‌فصل دوم گفت: واقعا متاسفم که این بازیکن این‌قدر بی‌معرفت است. باشگاه پرسپولیس به خاطر او به دردسر افتاد و از پنجره نقل و انتقالات محروم شد و حالا او زحمت‌های که پرسپولیس برای این بازیکن کشیده را اینگونه پاسخ می‌دهد.

وی ادامه داد: شنیده‌ام طارمی برای ادامه فوتبالش در نیم‌فصل دوم قرار است به تیم‌های عربی برود. نمی‌دانم چرا او این تصمیم را گرفته اما به‌طور حتم اگر این کار را انجام دهد فوتبالش نابود می‌شود. بهتر است افرادی که در پرسپولیس رشد کردند و به اسم و جایگاهی رسیدند یادشان نرود که قبل از پرسپولیس چه کسی و کجا بودند.

عربشاهی در بخش دیگری از صحبت‌هایش طاهری را مورد انتقاد شدید قرار داد و گفت: وقتی طارمی برای پرسپولیس دردسر درست می‌کند و در اوج فشردگی بازی‌ها این تیم را تنها می‌گذارد و پرسپولیس هم نمی‌تواند بازیکن جایگزین کند تمامی این‌ها به خاطر بی‌تدبیری طاهری است. وگرنه او باید با طارمی بعد از آن دردسری که درست کرد قرارداد چندساله می‌بست نه فقط یک فصل که حالا هم تصمیم به رفتن گرفته است.

وی در پایان به تمجید از علی علیپور پرداخت و گفت: من از همان ابتدا سبک بازی برخی بازیکنان پرسپولیس از جمله علیپور را بهتر از طارمی می‌پسندیدم. خیلی از گل‌هایی که طارمی می‌زد شرایطش را علیپور فراهم می‌کرد؛ اما پرسپولیس وقتی هدفش رده‌های بالای آسیاست و بازی‌های فشرده‌ای دارد، باید با توجه به این موضوع در هر پست چند بازیکن داشته باشد. با توجه به اینکه این تیم با دو مهاجم بازی می‌کند نیاز است تا یک مهاجم دیگر حضور داشته باشد تا در فشردگی بازی‌ها به تیم کمک کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار