استاندار اردبیل:

تمامی راه‌های شمالی استان اردبیل چهاربانده می‌شود‌

اردبیل (پانا) - استاندار اردبیل با اشاره به مشکلات راه‌های شمال استان گفت: طی برنامه‌ریزی جامع و ۴ ساله قرار بر این شده تا تمامی راههای شمال استان اردبیل چهاربانده شود.

کد مطلب: ۶۹۸۴۵۷
لینک کوتاه کپی شد

اکبر بهنام‌جو جمع خبرنگاران واصحاب رسانه در اردبیل اظهار داشت: در بحث پروژه‌های حمل و نقل و راه‌های ارتباطی استان اردبیل برنامه‌های خوبی با نظر مشاوران داخلی و خارجی و همچنین مشارکت سرمایه‌گذاران چه خصوصی و چه دولتی طی دو ماه گذشته انجام شده است که در همین راستا برنامه‌ریزی کردیم تا 4 سال آینده تمامی راه‌های شمالی استان را که یکی از پروژه‌های مهم زیرساختی استان نیز محسوب می‌شود، چهاربانده کنیم.

وی با بیان اینکه جاده اردبیل-سرچم نیز در اولویت اجرای طرح چهاربانده راه‌ها و جاده‌های مواصلاتی در استان اردبیل قرار گرفته است، افزود: به دلیل موقعیت خوب این محور و ارتباط اردبیل به سایر استانهای کشور طرح چهاربانده کردن آن آغاز شده است و در حال برنامه‌ریزی و مطالعه وسیع در این زمینه هستیم.

استاندار اردبیل با اشاره به پروژه عظیم راه‌آهن اردبیل-میانه و اعتبارات مصوب امسال این پروژه گفت: با اینکه در طول 13 سال گذشته پروژه عظیم ریلی اردبیل تنها 46 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است اما در برنامه داریم تا در صورت جذب اعتبارات کافی از محل فاینانس، صندوق توسعه ملی و در درجه سوم منابع استانی این پروژه را تا سه سال آینده مورد بهره‌برداری قرار دهیم.

بهنام‌جو اظهار کرد: اعتبارات مصوب امسال برای پروژه راه‌آهن اردبیل-میانه 86 میلیارد تومان بود که با رایزنی‌های نمایندگان مردم در مجلس تا پایان امسال مصوب 100 میلیارد تومان نیز در دستور کار قرار گرفته است.

وی گفت: خوشبختانه اعتبارات راه‌آهن اردبیل طی چند سال گذشته افزایش 22 درصدی را نشان می‌دهد که این چراغ روشنی در رابطه با این طرح و پروژه عظیم ریلی استان اردبیل می‌باشد که باید توجه داشت تا شبکه ریلی را بعد از اتمام عملیات اجرایی در اردبیل متوقف نکرده و با برنامه‌ریزیهای همه‌جانبه ادامه شبکه تا شهرستان پارس‌آباد نیز ادامه داشته باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار