عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز تاکید کرد:

حضور ایران اسلامی در تمامی معادلات سیاسی جهان

اسلامشهر (پانا) - عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز در مراسم گرامیداشت حماسه نهم دی اسلامشهرگفت :به اعتراف همه کارشناسان دنیا، ایران اسلامی در همه معادلات جهانی حضورداشته و نظرات سیاسی خود را اعلام و اعمال میکند.

کد مطلب: ۶۹۸۲۲۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا شهرستانهای تهران، حجت‌الاسلام سید رضا اکرمی در مراسم گرامیداشت ۹ دی که در سالن فجر آموزش‌وپرورش اسلامشهر برگزار شد ،اظهار داشت: در ۹ دی‌ماه سال ۸۸ ایران اسلامی به حرکت در آمدو در این روز علیه کسانی که بعد از انتخابات خرداد ۸۸ حوادثی پیش آوردند و به امام حسین (ع)و مقدسات جسارت کردند به پا خواست و ۹ دی را بوجود آورد .

وی ادامه داد: اکنون می‌خواهیم آن خاطره را بازخوانی کنیم و درس‌های ۹ دی را دوباره بیاموزیم و تصریح کرد ،ما باید تاریخ را بخوانیم و این درس قرآن کریم میباشد، چرا که دوسوم قرآن تاریخ است و در قرآن آمده ، ما برای سرگرمی و خواب قصه نمی‌گوییم وقصص قرآن برای عبرت، تذکر و هشدار است .

نماینده ادوار گذشته مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: از ۹ دی سال ۸۸ تاکنون عده‌ای چه در داخل و چه در خارج کشور در این ۸ سال چهره پلید و کثیف خودشان را نشان دادند و داعش در طول شش سال حضور خود در منطقه چه خواب‌هایی که برای ما ندیده بود ،اما باوجوداین حوادث امروز ایران قوی‌تر و بیدارتر شده به اعتراف همه کارشناسان ایران اسلامی در همه معادلات جهانی حضورداشته و نظرات سیاسی خود را اعلام و اعمال کند .

وی با اشاره به رابطه برقرار کردن عربستان با اسرائیل و جنگ همه‌جانبه سعودی‌ها علیه مردم مظلوم یمن و نابودی زیرساخت‌های این کشور تاکید کرد: ما با دیدن این حوادث باید هوشیار و بیدارباشیم.

وی افزود:مامشکلات مردم و کشور را به‌خوبی می‌دانیم ،اما همه باید بدانیم فقط شناخت مشکلات، آن را درمان نمی‌کند، پیشنهاد ما به دولت یازدهم و دولت دوازدهم این بوده و هست که در وزارتخانه‌ها و سازمان‌ها و فرمانداری‌ها اتاق فکری برای مشکلاتی از قبلی ازدواج، اعتیاد، بیکاری تشکیل شود و برای حل مشکلات راه‌حل ارائه دهند .

حجت الاسلا اکرمی با ذکر این حدیث از پیامبر اکرم (ص)که می‌فرمایند، همه دردها به‌جز مرگ درمان دارد اعلام کرد: هر دردی ازجمله اقتصادی، اجتماعی، خانوادگی، گران‌فروشی باشد راه‌حل دارد، باید دردها را بشناسیم و راه چاره ارائه کنیم و باوجود گذشت ۱۰ ماه از سال اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل ما برای اقتصاد مقاومتی چکار کردیم و شعاررا که همه می‌دهند و راهکار حل مشکلات تشکیل اتاق فکر با حضور کارشناسان و افراد باتجربه است .

وی عنوان کرد: ما باید مشکلاتی که در جامعه وجود دارد را بپذیریم ،هیچ‌کس دنبال فرافکنی نباشد، نمی‌توانیم بگوییم به من چه هر کس به‌اندازه خودش مسئول است، مقام معظم رهبری (مدظله العالی) فرمودند ،ما به‌اندازه ۳۹ سال کارنامه داریم، امروز ایران عزیز با ایران سال ۵۷ قابل‌مقایسه نیست اما باوجوداین ما افرادی داریم که دارای مشکل ازدواج، اشتغال، سوادآموزی و بیکاری هستند ما باید هر دو قسمت را باهم ببینیم هم کارهایی که انجام‌شده و هم کارهایی که روز زمین‌مانده است .

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز بابیان اینکه باید در نقد هم قسمت مثبت و هم قسمت منفی را بایدگفت ،خاطرنشان کرد: اسلام و دین محمدی اسلامی می‌گوید، امروز اگر همه دست‌به‌دست هم دهیم، دانشگاهی و حوزوی، بازاری و صنعتی دست‌به‌دست هم دهیم که باید هم این‌گونه باشد، دولت و ملت و بخش خصوصی این نقدینگی سرگردان یک تریلیون و ۳۸۰ هزار هزار میلیارد تومان را به سمت شهرک‌های صنعتی، کشت و صنعت بکشانیم .

وی تأکید کرد: امروز رهبری مقام معظم رهبری(مدظله العالی) به‌مراتب سخت‌تر و سنگین‌تر و دشوارتر از دهه اول انقلاب است، چراکه اصلاً دنیا تغییر کرده است، جمعیت ۳۵ میلیون اول انقلاب ۸۰ میلیون شده و جز دست‌به‌دست هم دادن و باهم کار کردن راه چاره نداریم،دنیا هم خوشبختانه بعد از برجام نگاه مثبت‌تری به ایران دارد،ما در دنیا به‌جز اسرائیل و آمریکا مسئولی نداریم که بگوید نمی‌شود با ایران کار کرد و قرارداد بست .

حجت‌الاسلام اکرمی با تأکید بر حفظ بیداری و هوشیاری گفت: باید در همه مسائل قانون و نظر مقام معظم رهبری(مدظله العالی) ملاک باشد باید ببینیم قانون چه می‌گوید و دوم اینکه نظر مقام معظم رهبری(مدظله العالی) چیست .

/خبرنگار:ساسان حق شناس/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار