مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۲ شهر ری اعلام کرد :

خدمت رسانی آموزشی بصورت منسجم برای دانش آموزان زلزله زده کرمانشاهی انجام می شود

شهرری (پانا) - مدیر آموزش و پرورش ناحیه دوشهرری گفت : در یک حرکت برنامه ریزی شده برای اولین باربا همکاری شورای هماهنگی موسسین مدارس و مراکز غیر دولتی ، فرزندان آسیب دیده از زلزله در کرمانشاه مورد حمایت آموزشی حضوری و غیر حضوری قرار می گیرند .

کد مطلب: ۶۹۸۰۹۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا شهرستانهای تهران، مجمع موسسین مدارس و مراکز غیر دولتی شهرستانهای استان تهران با هدف حمایت از دانش آموزان کنکوری زلزله زده غرب کشور در تالار همایشهای فدک شهر ری با حضور شاهمرادی مدیر مدارس آموزش از راه دور وزارت آموزش و پرورش، اسد نژاد معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش ناحیه 2 شهر ری ، احمدوند معاون مدیر کل و رییس اداره مشارکتهای اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران، خسرو جردی و اکبری زاده روسای شورای هماهنگی مدارس و مراکز غیر دولتی و جمعی از موسسین مدارس غیر دولتی تشکیل جلسه دادند.

محمد اسد نژاد در این جلسه با اشاره به آمار هزار و 300نفره دانش آموزان دوره پیش دانشگاهی کرمانشاهی بر اهمیت عامل زمان در این پروسه ارزشمند تاکید کرد و گفت : آموزش و پرورش تنها شغلی است که برگشت پذیر نیست وعقب گرد ندارد . امروز باید خوب کار بکنیم . امسال می توانیم برای دانش آموزکرمانشاهی که در دوره پیشدانشگاهی است کاری بکنیم و اگر زمان را از دست بدهیم درسال های بعد هر کاری کنیم به حال او تفاوتی ندارد.

وی با اشاره به پورطاهری ، دانش آموز14 سال پیش بم ، که امروز با پشت سر گذاشتن تحصیلات عالیه خود به عنوان یک فرد موفق در جلسه حضور دارد گفت : ایشان در 5 دی سال 82 هنگام زلزله بم یک دانش آموز پیش دانشگاهی بودند و حتما در آن زمان انسانهای خیری در تعیین سرنوشتشان کمک کردند. می خواهیم کاری بکنیم که 14 سال بعد دانش آموزی که در کرمانشاه در دوره پیش دانشگاهی بوده بگوید یک عده ای از شهرستانهای استان تهران در شهر ری جمع شدند و این کار را برای ما کردند و من زندگیم عوض شد.

ایشان در تشریح طرح کمک رسانی آموزشی به کرمانشاه گفت : دو نوع آموزش تدارک دیده شده است . حضوری و غیر حضوری . آموزشهای حضوری 2نوبت در کرمانشاه و یک نوبت در تهران انجام می شود . آموزشهای غیر حضوری از طریق یک نرم افزار با قابلیت پرسش و پاسخ انجام می شود که وزارتخانه آن را تدارک دیده است . .برای کلاس های حضوری که همراه با کلاسهای غیر حضوری گاه به گاه انجام می شود با اردوگاه شهید باهنر صحبت شده است . همچنین 1300 بسته کامل آموزشی از طرف گاج و برای هر دانش آموز نزدیک به 300 هزار تومان لوازم التحریر و ملزومات از طرف آقای قلمچی تهیه و اهدا گردیده است . علاوه بر این تمام آزمونهای قلمچی برای برای دانش آموزان پیش دانشگاهی زلزله زده کرمانشاه بصورت را یگان انجام می شود.

معاون مدیر کل در مورد تامین هزینه های این پروژه گفت : ما برای این کار به تعداد دانش آموزان به تبلت نیاز داریم این هزینه ها برنامه ریزی شده وتنظیم شده و قرار است به کمک موسسین محترم پرداخت شود . قرار شده ساپورت مالی این موضوع را استان البرز ، استان تهران و شهرستانهای استان تهران بر عهده بگیرند و البته در کمک هیچ اجباری نیست. توفیق است . من خواهش می کنم که شما از این توفیق بیشتر استفاده کنید.

اسدنژاد در ادامه گفت: از موسسین شهر ری انتظار داریم که حضور خوبی داشته باشند . امیدورم همچنان که سالها برای آموزش و پرورش زحمت می کشیدامروز هم برای تعلیم و تربیت فرزندانمان در کرمانشاه قدم برداریم و می دانیم که اکنون این بچه ها احساس خوبی ندارند . باید کمک کنیم تا انشاالله 6 ماه دیگر حداقل با ناراحتی کنکور ندهند و نگویند که اگر زلزله نشده بود من می توانستم موفق باشم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار