جزئیات برنامه‌ریزی‌ برای پرواز‌های نوروز ۹۷ از فرودگاه امام‌

تهران(پانا) - رئیس هیئت مدیره و سرپرست شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) از آغاز برنامه‌ریزی برای پرواز‌های نوروزی و تابستانی جهت شرکت‌های داخلی و خارجی به شرط پرداخت و تسویه بدهی خود به شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) خبرداد.

کد مطلب: ۶۹۸۰۲۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، کورش فتاحی رئیس هیئت مدیره و سرپرست شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) با بیان اینکه برنامه‌ریزی لازم جهت پرواز‌های نوروزی و تابستانی خطوط هوایی داخلی و خارجی از هم اینک آغاز شده است، اظهار کرد: شرط اول و آخر جهت اعطای مجوز پروازی به شرکت‌های داخلی و خارجی منوط به پرداخت کامل بدهی‌های خود به شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) است.

وی گفت: به تمامی شرکت‌های هواپیمایی مستقر مهلت داده شد تا تاریخ ۱۴ دی ماه سال جاری جهت پرداخت بدهی‌ها خود اقدام نمایند.

فتاحی بیان کرد: درصورت عدم اقدام موثر توسط شرکت هواپیمایی بدهکار، فرصت‌های پروازی آن‌ها دراختیار شرکت‌های هواپیمایی خوش حساب قرار خواهد گرفت.

رئیس هیئت مدیره شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) با بیان لزوم توسعه ظرفیت‌ها اعم از سطوح پروازی و ترمینال مسافری و اماکن فرودگاهی، گفت: لزوم توسعه این اماکن نیازمند تامین مالی با نقدینگی فراوان است، لذا به هیچ عنوان پذیرفته نخواهد بود که شرکت‌های هواپیمایی از منابع اصلی فرودگاه استفاده کرده اما در پرداخت هزینه‌های مرتبط خود کوتاهی و تنبلی نمایند.

وی ضمن تشکر از شرکت‌های هواپیمایی که به پرداخت بموقع بدهی خود اقدام می‌کنند به شرکت‌های بدهکار اخطار شدید داد و گفت: قاطعانه در وصول مطالبات خود از شرکت‌های هواپیمایی بدهکار اقدام کرده و برنامه‌های سختگیرانه را به اجرا خواهیم گذاشت.

فتاحی اعلام کرد: درصورت عدم اقدام موثر شرکت‌های هواپیمایی بدهکار جهت تسویه و پرداخت حساب‌های معوقه خود، این شرکت در تاریخ ۱۶ دیماه ۱۳۹۶ اسامی شرکت‌های هواپیمایی مجاز به فروش بلیط از مبدا فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) را به سازمان هواپیمایی کشوری اعلام خواهد کرد.

سرپرست شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) افزود: هیچ استثناء و تبعیضی برای وصول مطالبات و تسویه بدهی‌ها برای شرکت‌های هواپیمایی داخلی و خارجی قائل نیستیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار