ورود ۲ هواپیمای برجامی به تهران

۲ هواپیمای برجامی دیگر امروز وارد تهران می شود.

کد مطلب: ۶۹۷۸۷۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا شهر تهران،پس از اجرایی شدن برجام ایران به خرید هواپیما از شرکت های معتبر هواپیمایی چون بوئینگ، ای تی آر و ایرباس پرداخت و تا کنون ۹ هواپیمای خریداری شده از این شرکت ها به ایران آمده و قرار است امروز دهمین و یازدهمین هواپیما از ای تی آر به آسمان ایران می آید.

بنابراین گزارش، 2 فروند هواپیمای خریداری شده ایران ایر از نوع «آ.تی.آر» (ساخت فرانسه-ایتالیا) ساعت 9 صبح امروز در فرودگاه مهرآباد به زمین می نشیند.

این 2فروند هواپیما از نوع آ.تی.آر متعلق به شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران است.

مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرد: با ورود این 2فروند هواپیما، 140 صندلی به ناوگان هوایی این شرکت افزوده می شود.

این در حالی است که سخنگوی شرکت هواپیماسازی بوئینگ روز جمعه در گفت‌وگو با خبرگزاری ترند، اظهار داشت: ما در سال 2016 برای تکمیل قرارداد فروش 80 هواپیما به ایران از دولت آمریکا مجوز دریافت کردیم. تا به امروز این تنها قراردادی است که ما از دولت برای تکمیل آن مجوز گرفته‌ایم.

سخنگوی بوئینگ تصریح کرد: ما نمی‌خواهیم درباره اینکه سیاست آمریکا در قبال ایران در آینده تغییر خواهد کرد یا نه، ارزیابی داشته باشیم. آنچه می‌توانیم بگوییم این است که ما به طور دقیق از سیاست دولت آمریکا در خصوص تمام معاملات‌مان با خطوط هوایی تجاری ایران پیروی کرده و به این کار ادامه خواهیم داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار