تمدید به بعد از جام جهانی موکول شد

پیشنهاد سند شش دانگ دروازه استقلال به سید حسین حسینی

تهران (پانا) – باشگاه استقلال بدنبال تمدید قرارداد بلند مدت با گلر شماره 22 رفته است.

کد مطلب: ۶۹۷۷۲۲
لینک کوتاه کپی شد

شاید زمانی که علیرضا منصوریان به علت مشکلات و اختلاف نظرها سید مهدی رحمتی را در بازی برگشت با سپاهان در لیگ برتر پانزدهم نیمکت نشین کرد و سید حسین حسینی را درون چارچوب گذاشت کسی فکر نمی کرد گلر جوان استقلال امروز این جایگاه را داشته باشد.

دو اختلاف بین رحمتی با کادر فنی و مدیران استقلال توفیق اجباری را نصیب سید حسین حسینی کرد که در لیگ برتر پانزدهم و شانزدهم جای سید مهدی رحمتی را درون قفس توری استقلال بگیرد. اولین جایگزینی او طولانی نبود و در فاصله چند هفته ای رحمتی باز هم به ترکیب اصلی برگشت اما در دومین جانشینی روند کار حسینی به گونه ای پیش رفت که حتی با آمدن وینفرد شفر هم کسی ریسک نیمکت نشین کردن او را قبول نمی کند.

سید حسین حسینی عملکرد خوبی از خود در فصل برجای گذاشته و رکورد بهترین دروازه بان تاریخ لیگ برتر باشگاه استقلال را این هفته از وحید طالبلو گرفت. حالا او در آستانه خلق رکوردی جدید است و اگر 24 دقیقه در دیدار با تراکتورسازی دروازه اش را بسته نگه دارد رکورد بهترین دروازه‌بان تاریخ لیگ برتر را از علیرضا بیرانوند در تیم پرسپولیس خواهد گرفت.

عملکرد خوب حسینی مدیران استقلال را به تکاپو انداخته است که از همین حالا به فکر تمدید قرارداد با این گلر جوان باشند. پیشنهاد تمدید 5 ساله به سید حسین حسینی ارائه شده اما او بررسی پیشنهاد را به پایان فصل موکول کرده است تا با رفتن احتمالی به جام جهانی در صورتی که پیشنهاد خارجی نداشت، روند تمدیدش شرایط بهتری را پیدا کند.

حسینی یک فصل دیگر با استقلال قرارداد دارد و اگر با تمدید 5 ساله موافقت کند تا سال 1402 هجری شمسی در استقلال خواهد ماند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار