مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل:

80 درصد واحدهای تولیدی در شهرک های صنعتی استان اردبیل فعال هستند

اردبیل (پانا) - مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت: در سال های اخیر تولید در شهرک های صنعتی استان رونق گرفته و هم اکنون 80 درصد واحدهای تولیدی این شهرک ها با اشتغال 10 هزار نفر فعال هستند.

کد مطلب: ۶۹۷۶۸۵
لینک کوتاه کپی شد

علی نظری افزود: شماری از واحدهای تولیدی در شهرک های صنعتی راکد بودند که با پرداخت تسهیلات بانکی فعالیت خود را از سر گرفته و علاوه بر تثبیت اشتغال منجر به اشتغال جدید هم شده اند .
وی تصریح کرد: سال گذشته 29 واحد تولیدی و امسال هم 16 واحد تولیدی در این شهرک ها از رکود خارج شدند که در اثر این فعالیت دوباره زمینه اشتغال 367 نفر فراهم شد .
مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان با اشاره به اشتغالزایی یک هزار و 56 نفر در شهرک های صنعتی استان اردبیل بیان کرد: این تعداد اشتغال جز برنامه های اقتصاد مقاومتی است و در حال حاضر بالای 50 درصد آن محقق شده و بقیه نیز تا پایان سال تحقق می یابد .
نظری اضافه کرد: یک تعداد از این اشتغال ها در بخش رونق تولید و تعداد دیگر آن هم در بخش خوشه های صنعتی جدید قابل تحقق است .
وی اظهار کرد: به رغم مشکلات موجود در واحد های تولیدی و صنعتی مستقر در شهرک های صنعتی ،تولید اکثر این واحد ها علاوه بر تامین نیاز های داخلی به کشورهای همسایه صادر می شود .
به گفته مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان ، در دولت تدبیر و امید حمایت از فعال شدن واحد های تولیدی مورد تاکید قرار گرفته و امید است این حمایت ها بیش از گذشته شامل حال واحد های تولیدی و صنعتی استان شود تا شاهد اشتغالزایی و رونق اقتصادی در استان باشیم .
نظری تامین زیر ساخت های لازم در شهرک صنعتی شماره یک اردبیل را یادآور شد و گفت: تمامی زیرساخت های لازم اعم از آب، برق، گاز، تصفیه‌خانه، فیبرنوری و ساختمان آتش‌نشانی و اینترنت در این شهرک فعال شده است .

گفتنی است: 16 شهرک و ناحیه صنعتی در استان اردبیل فعال است ، تاکنون در استان اردبیل 900 واحد تولیدی و صنعتی پروانه فعالیت گرفته اند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار