انتصاب شهردار شهر گلستان

بهارستان (پانا)-وزیر کشور، سرپرست شهرداری شهر گلستان در شهرستان بهارستان را بر اساس پیشنهاد شورای اسلامی منطقه، به سمت شهردار گلستان منصوب کرد.

کد مطلب: ۶۹۷۵۴۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا شهرستان های تهران، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور بر اساس پیشنهاد شورای اسلامی شهر گلستان، علیرضا عرب را به عنوان شهردار گلستان منصوب کرد .

علیرضا عرب که 3 ماه سمت سرپرست شهرداری گلستان(بهارستان) را بر عهده داشت، اکنون توانست با مدیریت صحیح و رضایت شهروندان نظر شورای اسلامی شهر گلستان را به خود جلب کند .

شایان ذکر است ، در بخشی از حکم وزیر کشور به جهت انتصاب شهردار گلستان آمده است :

در اجرای تبصره(3) ذیل بند یک ماده(80) قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران مصوب 1/3/1375 با اصلاحات بعدی و با توجه به پیشنهاد-شورای اسلامی شهر گلستان و نظر به تجارب ارزنده به موجب این حکم شما را به سمت شهردار گلستان منصوب می نمایم .

امیدوارم با استعانت از پروردگار یکتا و با در نظر گرفتن عدالت در رسیدگی به مناطق، مراقبت در انضباط مالی، مطالعه و بهره گیری از همه ظرفیت ها و کوشش در ایجاد محیط سالم شهری، نیل به اهداف عالی نظام مقدس جمهوری اسلامی و منویات مطالبات مقام سیاست های دولت تدبیر و امید میسر گردد .

/ خبرنگار: سپیده کمرخانی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار