مدیر سازمان دانش آموزی شهرستانهای استان تهران:

سازمان دانش آموزی،تربیت متوازن دانش آموزان در ساحتهای شش گانه را فراهم می کند

تهران (پانا) - مدیر سازمان دانش آموزی شهرستانهای استان تهران، از رشد 65 درصدی اعضای تشکل پیشتازان شهرستانهای استان تهران خبر داد.

کد مطلب: ۶۹۷۴۰۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا شهرستانهای تهران، ابوالحسن قلی زاده، مدیر سازمان دانش آموزی شهرستانهای استان تهران گفت: بیش از 52 هزار دانش آموز شهرستانهای استان تهران عضو تشکل پیشتازان سازمان دانش آموزی شده اند که این آمار، رشد بیش از 65 درصدی را نسبت به سال گذشته نشان می دهد.

قلی زاده اظهار داشت: این دانش آموزان در 550 گروه 45 نفره و هزار 329 رسد 23 نفره ساماندهی شده اند و به عنوان بازوان مدیر و معاون پرورشی مدارس، برنامه ها و فعالیتهای مدرسه را به اجرا در می آورند.

وی با اشاره به اینکه پیشتازان در مناسبتهای ملی و مذهبی حضور فعال و موثری دارند افزود: این دانش آموزان با یادگیری مهارتهای تشکیلاتی و تمرین زندگی گروهی خود را برای پذیرش مسولیتهای اجتماعی آماده می کنند.

مدیر سازمان دانش آموزی شهرستانهای استان تهران گفت: اجرای فریادهای شادی در محیط مدرسه نشاط و شادابی را در بین دانش آموزان ایجاد می کند و این دانش آموزان با کمک و سرپرستی مربی خود با روشهای هنری و خلاقانه مفاهیمی چون ادب و خوش خلقی، یاری و مهربانی، میهن دوستی، نظم و قانون مداری، تقویت هویت اسلامی و ایرانی، رادر بین سایر دانش آموزان تقویت و نهادینه می نمایند.

قلی زاده گفت: فعالیتهای تشکل پیشتازان با مشارکت فعال اعضا انجام می شود که این امر موجب تربیت متوازن ایشان در ساحتهای شش گانه تربیتی می باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار