آتش سوزی در انبار کالاهای پلاستیکی، موجب مصدومیت یک آتش نشان شد

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از وقوع آتش سوزی یک انبار کالا در میدان شوش خبر داد و گفت: تنها یکی از آتش نشانان دچار مصدومیت شده که به عوامل اورژانس تحویل داده شد.

کد مطلب: ۶۹۶۹۱۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا شهر تهران،سید جلال ملکی درباره جزئیات این حادثه گفت: شب گذشته یک انبار کالا در میدان شوش خیابان شهید صابونیان دچار حریق شد.

به گفته وی، این حادثه در ساعت 22:06 شب گذشته به سامانه 125 آتش نشانی شهرداری تهران اطلاع داده شد و با توجه به تعداد زیاد تماس ها، 4 ایستگاه آتش نشانی به همراه تانکر آب و تجهیزات ایمنی لازم به محل حادثه اعزام شد، گفتنی است عوامل شهرداری منطقه 16 نیز در محل حادثه حضور داشتند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: این آتش سوزی در یک انبار 300 متری رخ داده بود که در آن مقدار زیادی ظروف و کالاهای پلاستیکی به مقدار زیاد روی هم چیده شده و دچار آتش سوزی شده بود.

وی اضافه کرد: زمانی که تمامی آتش نشانان به محل حادثه رسیدند، تمام این انیار کاملا شعله ور بود به گونه ای که آتش از زیر سقف های قدیمی این انبار به بیرون منصاعد می شد. بهشی از سقف ها نیز شعله ور شده بود و به علت اینکه سقف های این انبار به مغازه های اطراف راه داشتند، آتش به مغازه ها و انبارهای همجوار بود.

ملکی بیان کرد: آتش نشانان از 4 طرف عملیات اطفای حریق را آغاز کردند، بخشی از آتش نشانان از روی سقف ها مشغول برش بخشی از آن شده و عملیات را از ان بخش آغاز کردند. برخی از آتش نشانان نیز مجبور شدند دیوار را شکاف دهند که بتوانند به کانون آتش سوزی دست پیدا کردند. آتش به سرعت تحت کنترل آتش نشانان قرار گرفت.

وی تاکید کرد: با عملیات سریع و به موقع آتش نشانان، از سرایت بیشتر و گسترش آن به کارگاه ها و انبارهای اطراف جلوگیری شد.خوشبختانه مورد مصدومیت بین و شهروندان وجود نداشت، تنها یکی از آتش نشانان دچار مصدومیت شده که به عوامل اورژانس تحویل داده شد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: این حادثه خسارات مالی بسیاری بر جای گذاشت و عملیات آتش نشانان در ساعت 1:21 به پایان رسید، آتش خاموش شد و محل پس از ایمن سازی،تخلیه دود و لکه گیری به عوامل شهرداری تحویل داده شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار