معاون پرورشی آموزش‌وپرورش لامرد

المپیاد ورزشی، نشاط دانش آموزان را درپی دارد

لامرد (پانا) - معاون پرورشی آموزش‌وپرورش لامرد در آئین افتتاحیه المپیاد درون مدرسه ای برگزاری المپیاد ورزشی را موجب نشاط دانش آموزان دانست و گفت برگزاری آن با کمترین هزینه و بیشترین بهره وری است.

کد مطلب: ۶۹۶۷۲۹
لینک کوتاه کپی شد

آئین افتتاحیه المپیاد درون مدرسه ای مدارس شهر لامرد در دو مقطع متوسط اول اندیشه و رقیه بدیعی شهر لامرد برگزار شد.

در این مراسم که با حضور جمعی از مسئولین و کارشناسان اداره آموزش و پرورش لامرد، اعضای انجمن اولیا و مربیان مدرسه و خانواده های دانش آموزان همراه بود، دانش آموزان ورزشکار با انجام حرکات ورزشی مختلف و برگزاری آئین های مختلف، شور و نشاط خود را به نمایش گذاشتند.

کوروش حیاتی معاون پرورشی اداره آموزش و پرورش شهرستان لامرد در این مراسم با بیان اینکه هدف و فلسفه برگزاری المپیادهای ورزشی در مدرسه بسیار نیکو و پسندیده است، اظهار کرد: برگزاری المپیاد ورزشی موجب نشاط دانش آموزان می شودو برگزاری آن با کمترین هزینه و بیشترین بهره وری است.

وی در ادامه تاکید کرد: سیاست آموزش و پرورش براساس فرمایشات مقام معظم رهبری که بر سه اصل تحصیل، تهذیب و ورزش تکیه داشت و براساس سند بنیادین آموزش و پرورش که یکی از مواد اصلی آن مسائل زیستی، اجتماعی، اخلاقی و تربیتی است، برنامه المپیاد ورزشی درون مدرسه ای به اجرا درآمد.

این مقام مسئول برگزاری المپیادهای ورزشی درون مدرسه ای را ایجاد شور و نشاط حاصل از فعالیت های ورزشی در بین دانش آموزان عنوان کرد و گفت: ارتباط بیشتر دانش آموزان با مدرسه، توسعه مشارکت های مردمی، مشارکت کارکنان و معلمان با دانش آموزان، شناسایی استعدادهای ورزشی و هدایت آنها با کانون ها و باشگاه های تخصصی و المپیادهای منطقه ای نیز از دیگر اهدافی که بر اساس آن المیپاد های درون مدرسه ای برگزار می شود.

در پایان این مراسم دانش آموزان ممتاز ورزشی با اهدای لوح سپاس و هدایای تجلیل شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار