15 بهمن ماه آخرین فرصت ارسال آثار به جشنواره شهید حججی اعلام شد

تهران (پانا) - سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی وزارت آموزش و پرورش 15 بهمن ماه را آخرین فرصت برای ارسال متون و آثار هنری به جشنواره شهید حججی اعلام کرد.

کد مطلب: ۶۹۶۵۸۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش روابط عمومی سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی، محسن جعفرآبادی دبیر جشنواره اظهار کرد: یادواره شهید حججی در راستای تکریم شهیدان به ویژه شهدای مدافع حرم برگزار می شود.

وی با اشاره به تصمیم شورای تالیف کتب درسی مبنی بر افزودن درسی مرتبط با شهید حججی در کتاب درسی پایه دوازدهم افزود: براین اساس پوستر فراخوان به انضمام بخشنامه ای خطاب به مدیران کل محترم استان ها تهیه و به استان ها ارسال شده است. لذا انتظار دارد علاقه مندان آثار خود را (اعم از عکس، پوستر، شعر، تیزر، قطعه ادبی، داستان و...) با توجه به ضوابط مندرج در بخشنامه شماره: 16523 مورخ 06/08/1396 حداکثر تا تاریخ 15 بهمن ماه 96 به نشانی دبیر خانه یادواره از طریق صندوق الکترونیکی oerp@roshd.ir ارسال کنند. از بهترین آثار در تهیه محتوای کتاب درسی پایه دوازدهم به نام صاحب اثر استفاده خواهد شد.

از شرکت کنندگان در این جشنواره خواسته شده است با توجه به سیره و سبک زندگی این شهید والا مقام برای این شهید یک محتوای درسی برای کتاب فارسی پایه دوازدهم تولید شود. دانش آموزان می توانند مقالات و آثار هنری مرتبط خود را ارسال کنند.

آثار برگزیده به نحوی شایسته تقدیر خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار