نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی:

برای کنترل تورم و رکود در زمینه تولید و اقتصاد نیاز به جراحی داریم

اسلامشهر (پانا)-نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی گفت :امروز اقتصاد کشور نیاز به جراحی دارد، باید در بحث اقتصاد و بهبود وضعیت معیشت مردم تحولی به وجود آید.

کد مطلب: ۶۹۶۴۳۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا شهرستاهای تهران ،حجت‌الاسلام احمد مازنی در جلسه شورای اداری شهرستان اسلامشهر که در محل سالن جلسات فرمانداری شهرستان برگزار شد ،اظهار داشت:در جمع شورای اداری شهرستان که نمایندگانی از قوه مجریه، قضائیه، مجلس و در رأس امور امام جمعه شهرستان هم حضور دارند، باید دید واقعاً در پاسخ به نیازهای مردم چه کرده‌ایم و هیچ راهی بهتر از عمل نیست که نیازها را در فصل‌های خود تبدیل به برنامه کنیم تا در چارچوب قانون قرار گیرد .

وی در ادامه با اشاره به موادبودجه سال 97 دولت که به مجلس ارائه شده، افزود: تنها 6 دهم درصد از بودجه به فعالیت‌های فرهنگی اختصاص داده شده است

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در آخرین فرصت پیشنهاد نمایندگان برای حذف یا اضافه کردن به لایحه بودجه قرار داریم ، گفت:‌ انتظار می‌رود، استاندار و فرمانداران شهرستان‌های استان در جهت حل مسائل مردم گام بردارند .

حجت الاسلام مازنی در زمینه اختصاص ناچیز اعتبارات به بخش فرهنگی کشور تصریح کرد: برخی افراد با نگاه پوپولیستی اظهارنظر می‌کنند و بودجه نهاد فرهنگی را با بودجه نهاد اجرایی مقایسه می‌کنند، در حالی که تنها 6 درصد از بودجه کل کشور به نهاد فرهنگی اختصاص یافته و این نشان دهنده آن است که ما چقدر به حوزه فرهنگ اهمیّت داده‌ایم .

وی ادامه داد: مبنای اهداف نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی، ایجاد آرامش در جامعه و اعتدال وگفتمان انقلاب اسلامی، هماهنگی بین ارکان نظام و حفظ هویت ایرانی در مراکز بین‌المللی،حل مشکلات مردم و تعامل و همکاری و گفت‌وگو با یکدیگر است، چرا که تمامی جناح‌ها می‌آیند و می‌روند و آنچه باقی می‌ماند کار انجام شده است .

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی با اشاره به قدمت هزار ساله شهرستان اسلامشهر و جمعیتی بالغ بر700 هزار نفر ساکن در آن که بار قابل توجهی از مشکلات تهران را به دوش می‌کشند، افزود: از نمایندگان مجلس و مسئولان ادارات درخواست داریم تا با تقویت ارتباط و تعامل و همکاری با یکدیگر و متناسب با شأن و جایگاه اسلامشهر، مشکلات این شهرستان را در اولویت قرار دهند و گام‌های مؤثری در جهت رفع معضلات و مشکلات عمرانی، اجتماعی و فرهنگی شهرستان بردارند

حجت الاسلام مازنی اظهار داشت: امروز اقتصاد کشور نیاز به جراحی دارد، باید در بحث اقتصاد و بهبود وضعیت معیشت مردم تحولی به وجود آید، برای کنترل تورم و رکود در زمینه تولید و اقتصاد نیاز به جراحی داریم

وی همچنین با اشاره به ظهور شبکه‌های اجتماعی در فضای مجازی تأکید کرد: متأسفانه در شبکه‌های مجازی همه به دنبال کپی کردن مطالب هستند و به محتوای آن کسی توجهی نمی‌کند و از این فضا بیشتر برای تخریب و ترویج شایعات استفاده می‌شود تا اطلاع‌رسانی دقیق و صحیح، در حالی که می‌شود از این فضا در جهت اقدامات مثبت و به دور از تخریب و اهانت بر علیه دیگران بهره برد .

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: مبنای کار ما آرامش جامعه، گفتمان انقلاب اسلامی، استقلال کشور، حفظ هویت ملی و دینی، حفظ هویت کشور در روابط بین‌المللی، رفع مشکلات مردم و ایجاد وحدت در بین اقشار مختلف جامعه است .

مازنی ادامه داد: الان فصل این است که در چارچوب قانون اسلامی و حفظ ارزش‌های دینی و اسلامی در جهت رفع مشکلات مردم، کاهش آسیب‌های اجتماعی، افزایش رفاه جامعه و در راه اعتلای ارزش‌های نظام و حفظ آرمان‌های انقلاب اسلامی گام برداریم و فعالیت‌هایمان را منطبق با دستاوردهای انقلاب به سرانجام برسانیم .

وی خاطرنشان کرد: باید متناسب با نیازهای شهر و برای حفظ آبروی مردم و منطقه، فعالیت‌های فرهنگی، عمرانی، اقتصادی و... در سطح شهرستان اسلامشهر انجام گیرد، در نظام اسلامی مردم همه‌کاره هستند و باید نیازهای مادی و معنوی آن‌ها مورد توجه کارگزاران نظام قرار گیرد.

/خبرنگار:ساسان حق شناس/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار