برگزاری نشست ماهانه کانون مداحان و شعرای آئینی استان تهران

اسلامشهر (پانا)-جلسه ماهانه اعضای کانون مداحان و شعرای آئینی استان تهران به ریاست ، مدیرکل تبلیغات اسلامی تهران برگزار شد.

کد مطلب: ۶۹۶۴۲۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا شهرستانهای تهران، در این جلسه حجت‌الاسلام سید ناصر الدین نوری زاده، مدیر کل تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: کانون مداحان، از ظرفیت بسیار بالایی برخوردار است و به واسطه ارتباط درهم تنیده شده مداحان با اقشار مختلف مردمی، می توان پیشرفت های شایانی را در ایجاد فضای مذهبی خانواده ها داشت .

وی در ادامه افزد: ایجاد اتحاد و همبستگی در میان مداحان و تحت پوشش قرار دادن ،باید از اولویت های کانون مداحان و این اداره کل باشد، زیرا زمانی که فعالیت همه مداحان و شعرای آئینی در یک راستا و یک هدف پیش برود، تأثیر بیشتری در فضای فرهنگی و معنوی خواهد داشت .

در این جلسه خرسندی، رئیس کانون مداحان استان تهران ، به ارائه گزارش عملکرد کانون مداحان از ابتدای سال ۹۶ تاکنون پرداخت.

وی، با اعلام برخی از اقدامات انجام شده توسط کانون مداحان در ماه های گذشته، به ساماندهی و افزایش روضه های خانگی، دیدار با پیر غلامان، ایجاد فضای آموزشی و تربیتی برای مداحان نوجوان و جوان، صدور کارت مداحی برای مداحان تهران و برقراری ایستگاه فرهنگی در راهپیمایی بزرگ اربعین و سایر مناسبت ها، اشاره کرد و گفت: ضمن همکاری بیشتر کانون مداحان با سازمان تبلیغات اسلامی استان تهران، در صدد افزایش فعالیت های مثبت و کارآمد در کانون هستیم .

مهدی صالحی متین، مسئول تشکل های دینی تبلیغات اسلامی استان تهران، نیز در جمع اعضای کانون مداحان گفت: با توجه به استقبال مداحان از ثبت نام اینترنتی و دریافت کد مداحی از طریق سامانه طوبی، بنا داریم تا پایان سال جاری، اطلاعات تمامی مداحانی که درخواست ثبت اینترنتی دارند را در سامانه طوبی، ثبت و فعالیت های ایشان را تحت نظر اداره کل تبلیغات اسلامی تهران و کانون مداکان در بیاوریم.

/خبرنگار امیر غلامی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار