به مناسبت هفته سوادآموزی در شهرستان بهارستان اجام شد:

دیدار رئیس اداره سواد آموزی بهارستان با امام جمعه شهرگلستان

بهارستان (پانا)-رئیس اداره سواد آموزی به همراه کارکنان وآموزش دهندگان وسواد آموزان واحد سواد آموزی آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان با امام جمعه شهرگلستان دیدار کردند.

کد مطلب: ۶۹۶۴۲۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا شهرستان های تهران، به مناسبت هفته سوادآموزی صیادی رئیس اداره سواد آموزی به همراه کارکنان وآموزش دهندگان وسواد آموزان واحد سواد آموزی آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان با امام جمعه گلستان دیدار کردند .

در این دیدار صیادی رئیس اداره سواد آموزی آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان ضمن تبریک آغاز هفته سواد آموزی و همکاری خوب دفتر امام جمعه با اداره سواد آموزی منطقه اظهارکرد: به فرمان معمار کبیر انقلاب اسلامی این سازمان به منظور ریشه‌کنی بی‌سوادی در ایران اسلامی تشکیل شد که خوشبختانه تاکنون افراد بی‌ شماری با شرکت در کلاس‌های نهضت سوادآموزی از نعمت ارزشمند سواد خواندن و نوشتن بهره‌مند شده‌اند.

در ادامه حجت الاسلام صفایی ،امام جمعه گلستان، ضمن تبریک هفته سواد آموزی به همه فعالان در این عرصه مقدس ، سواد آموزی را مهم و اساسی و سرنوشت ساز توصیف فرموده و گفت: شما سواد آموزان هم باید مطابق قانون و در نظر گرفتن اصول سواد آموزی کار خود را انجام دهید و در این عرصه همه آنان که از نعمت خواندن ونوشتن محروم هستن را از این نعمت بهرمند سازید.

وی با توجه به جمله امام امت که سراسر ایران مدرسه است ،بیان کرد: امروزه سواد آموزی یک جهاد در نظام اسلامی تلقی می شود و جهاد هرفرد باسوادی این است که حداقل یک نفر فرد بی سواد را با سواد کند، زیرا برای فرج و ظهور امام عصر(عج) ، بستر سازی علمی و آموزش های قرآنی لازم است.

/خبرنگار: زهرا فتحعلی زاده/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار