در جلسه طرح کرامت عنوان شد:

تامین رفاه و توزیع عادلانه امکانات در جامعه/پراکندگی نتیجه نزاع بین جناحی

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر آذربایجان شرقی گفت: سمت و سوی بکار گیری بیشترین و بهترین امکانات باید محله های نیازمند باشد تا امیداواری که مردم به نظام دارند، کم رنگ نشود.

کد مطلب: ۶۹۶۳۳۵
لینک کوتاه کپی شد

سردار محمد علی نصرتی در جلسه طرح کرامت در دفتر معاونت فرهنگی سپاه عاشورا با بیان این که توزیع عادلانه فرصت ها و امکانات در جامعه مهم است، اظهار کرد: وقتی گذشته نظام را مرور می کنیم می بینیم که در مهندسی بعضی از موضوعات ایراد داریم و به برخی مسایل از جمله تامین رفاه مردم و توزیع امکانات آن طور که باید و شاید توجه نکرده ایم و باید در مهندسی جامعه بیش از این دقت می کردیم.

وی ادامه داد: سمت و سوی بکار گیری بیشترین و بهترین امکانات باید محله های نیازمند باشد تا امیداواری که مردم به نظام دارند، کم رنگ نشود.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر آذربایجان شرقی با بیان این که نباید شکافی بین مردم و نظام حاکمیت باشد، تصریح کرد: ما با اقدامات و کارهای خود باید این باور را در مردم به وجود آوریم که می خواهیم به آنان خدمت کنیم.

نصرتی با بیان این که سپاه و سایر نیروهای مسلح سرمایه نظام هستند، ادامه داد: سپاه در هر جایی که ورود کرده فاتح از میدان خارج شده است.

وی با اشاره به تهدیدات و جنگ نرم دشمن بیان کرد: ما در حال حاضر در اتاق جنگی هستیم که جنس آن به مراتب سخت از جنگ سخت است.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر آذربایجان شرقی گفت: تمامی اقدامات ما مثل مبارزه با قاچاقچیان باید سلبی باشد که تعطیل بردار نیست ولی این به تنهایی کافی نیست.

لزوم وحدت و انسجام ملی در کشور

جانشین فرماندهی سپاه عاشورا نیز در این جلسه با اشاره به فرمایش امام خمینی (ره) که فرمودند که اگر می خواهیم با آمریکا بجنگیم بیاد به مردم خدمت کنیم، گفت: اصلی ترین پشتوانه دشمن و بستری که دشمن استفاده می کند، مردم هستند و در حال حاضر قشر محروم و حاشیه ساز را مورد هدف قرار داده است.

سردار اصغر عباسقلی‌زاده با بیان این که چشم همه مستضعفین به انقلاب است، بیان کرد: علت اصلی تشکیل دولت ها و رده های لشگری برای خدمت و رسیدگی به مردم و برای رسیدن به وحدت و انسجام ملی است.

وی تاکید کرد: نباید نزاع فکری و جناحی بین مسئولین باشد که نتیجه آن پراکندگی است.

شایان ذکر است، طرح کرامت از ۵ اولویت اول آسیب های اجتماعی حاشیه نشینی و اعتیاد در طرح کرامت ۲ است که به ۷ استان ابلاغ شد. بین وزارت کشور و سپاه تفاهمنامه ای منعقد شد که در تبریز در سه ناحیه امامت، ولایت و غدیر و نیز شهرستان مرندکه دارای محلات آسیب پذیرهستند، شناسایی و شروع شد.

در حال حاضر ۳ گام از این طرح طی شده است. در ابتدا از بین ۱۰۰ محله ۱۰ محله انتخاب شد ه است و معتمدین محل شناسایی شده اند و یک شناسنامه برای هر محله که شامل محلهای آلوده ، معتادین متجاهر شناسایی شد. روحانیان مقیم در محله انتخاب شده اند تا در طول اجرای طرح در محله حضور داشته باشند.

گام بعدی آگاه سازی وتبلیغات است که بسته های فرهنگی و هنری در این راستا ارائه شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار