حاجی دلیگانی: دولت لایحه بودجه97 را پس بگیرد/ مطهری: در صورت رد کلیات، امکان اصلاح بودجه وجود دارد

تهران (پانا) - نماینده مردم شاهین شهر خواستار پس‌گیری لایحه بودجه 97 توسط دولت و اصلاح ایرادات آن شد که نایب رئیس دوم مجلس شورای اسلامی بر امکان اصلاح ایرادات بودجه در صورت رد کلیات خبرداد.

کد مطلب: ۶۹۶۲۸۸
لینک کوتاه کپی شد

حسینعلی حاجی دلیگانی، نماینده مردم شاهین شهر در اخطاری، با اشاره به وضعیت عشار در کشورمان اظهارداشت: عشایر و روستاییانی که 10 سال حق بیمه پرداخت کرده‌اند و 70 سال سن دارند باید بتوانند طبق قانون بازنشسته شوند.

وی ادامه داد: احکام بازنشستگی برخی از این بازنشستگان صادر شده اما احکام تعداد بیشتری از آنان باقی مانده اما اجرای قانون متوقف شده است.

حاجی دلیگانی با اشاره به لایحه بودجه 97، گفت: با وجودی که دولت در آمارش اعلام می‌کند تورم را کاهش داده است اما لایحه بودجه سال آینده با این وضعیت که تنظیم شده گرانی‌ها را از هم‌اکنون به وجود آورده است.

لازم به ذکر است، وی در پیشنهادی خواستار پس گرفتن لایحه بودجه 97 از سوی دولت و اعمال اصلاحات و حذف تبعیض‌ها از این لایحه شد.

علی مطهری، نایب رئیس دوم مجلس شورای اسلامی که ریاست جلسه علنی امروز بهارستان را عهده دار بود در پاسخ به تذکر اول حاجی دلیگانی، بیان کرد: وزیر تعاون باید علت توقف اجرای قانون بازنشستگی را اعلام کند.

نماینده مردم تهران در مجلس همچنین یادآور شد: اگر مجلس کلیات لایحه بودجه 97 را رد کند، امکان اصلاح این لایحه برای دولت به وجود می‌آید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار