ارسال هشتمین گزارش عملکرد اجرای قانون دانش‌بنیان به مجلس

تهران (پانا) - دبیرخانه شورای عالی عتف گزارش هشتم عملکرد اجرای قانون دانش بنیان به مجلس شورای را از دستگاه‌ها تهیه و به مجلس شورای اسلامی ارسال کرد.

کد مطلب: ۶۹۶۲۷۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش روابط عمومی دبیرخانه شورای عالی عتف، طبق ماده 2 قانون حمايت از شركت‌ها و مؤسسات دانش‌بنيان و تجاری‌سازی نوآوری‌ها و اختراعات، شورای عالی علوم، تحقیقات و فنّاوری (عتف) مسئولیت سیاستگذاری، برنامه‌ریزی و پیگیری اجرای این قانون را به عهده داشته و همچنین در ماده (7) نیز رسیدگی به شکایت‌های افراد یا شخصیت‌ها از دستگاه‌های مجری این قانون یکی از وظایف این شوراست و طبق ماده (12) گزارش نحوه اجرای قانون بایستی هر شش ماه یکبار توسط دبیرخانه شورای عالی عتف تهیه و به مجلس شورای اسلامی ارسال شود.

در راستای اجرای ماده (12) قانون، دبیرخانه شورا عالی عتف، گزارش عملکرد دستگاه‌­های متولی اجرای قانون را دریافت و پس از تجمیع به عنوان گزارش هشتم عملكرد اجرای قانون حمايت از شركت‌ها و مؤسسات دانش‌بنيان به مجلس شورای اسلامی ارسال کرده است.

دستگاه‌­های که در قانون دانش بنیان در قبال تایید و ارائه تسهیلات به شرکت‌ها و موسسات دانش بنیان تکلیف قانونی دارند به شرح زیر است.

شورای عالی علوم، تحقیقات و فناوری

کارگروه ارزیابی و تشخیص صلاحیت شرکت­های دانش بنیان
صندوق نوآوري و شكوفايي
وزارت امور اقتصاد و دارایی
وزارت علوم، تحقیقات و فناوری
وزارت صنعت، معدن و تجارت
سازمان بورس و اوراق بهادار
سازمان امور مالیاتی کشور
گمرک جمهوری اسلامی
بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار