نشست کتابخوانی ویژه دانش آموزان خارگ برگزار شد

در راستای توسعه و ترویج فرهنگ کتابخوانی ، نشست کتابخوانی ویژه دانش آموزان منطقه با همکاری کتابخانه عمومی خارگ وبا حضور مسئولین محلی در سالن سینما صدف منطقه برگزار شد.

کد مطلب: ۶۹۶۰۰۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبنگار پانا خارگ ، رضابرمک رئیس اداره آموزش وپرورش خارگ در نشست کتابخوانی که با همکاری کتابخانه عمومی در سالن سینا صدف این منطقه ویژه دانش آموزان برگزار شد درخصوص اهمیت کتاب وکتابخوانی عنوان کرد : از مهمترین راه های حفظ هویت وفرهنگ یک ملت اهمیت دادن به مقوله کتاب وکتابخوانی و ترویج مطالعه در بین دانش آموزان است .

رئیس اداره آموزش وپرورش خارگ گفت : یک جامعه برای رسیدن به اهداف متعالی باید شاخص های مهمی را رعایت کرده و آنها را بکارگیرد که از جمله آن بالابردن سرانه کتابخوانی و مطالعه بوده که سیاستگذاران جامعه باید به آن توجه بیشتری نشان دهند .

برمک افزود : جهت درونی سازی فرهنگ مطالعه و کتابخوانی خانواده اولین عنصر تاثیرگذار در جامعه بشمار می رود . به طوری که با نهادینه کردن عادت مطالعه در فرزندان می توانند نسلی علاقه مند به مطالعه را تربیت نمایند .

رضا برمک در خصوص نقش آموزش و پرورش در ترویج فرهنگ کتابخوانی اظهار داشت : دومین عنصر تاثیرگذار ونهادی که می تواند با برنامه ریزی هدفمند به نیاز های روحی دانش آموزان پاسخ داده وانگیزه مطالعه را در آنها بوجود آورد نهاد آموزش وپرورش بوده که با توسعه کتابخانه های کلاسی و مدرسه ای می تواند دانش آموزان را به مطالعه ترغیب نماید .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار