رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و مشارکتهای مردمی:

فعالیت‌های فوق برنامه به سمت مهارت آموزی هدایت شود

تهران (پانا) - رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و مشارکتهای مردمی بر ضرورت هدایت مهارت آموزی در مدارس غیردولتی به سمت مهارت آموزی تاکید کرد.

کد مطلب: ۶۹۵۸۱۰
لینک کوتاه کپی شد

مجتبی زینی­ وند امروز شنبه دوم دی ماه ۹۶ در مراسم معارفه طهرانیان مدیر کل جدید مدارس و مراکز غیردولتی اظهار کرد: وظیفه یک مؤسس مدرسه غیردولتی فقط راه اندازی یک فضای آموزشی نیست بلکه مهم‌ترین مسئولیت یک مؤسس سرمایه گذاری در امر آموزش و پرورش و اثرگذاری آن است.

وی افزود: امروز ضرورت مدارس غیردولتی کیفیت بخشی است و هدایت برنامه‌ها، نظارت بر عملکرد و توانمندسازی نیروی انسانی ۳ بخش مهم در کیفیت بخشی مدارس غیردولتی است.

رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و مشارکت‌های مردمی با ذکر این مطلب که بیشترین حجم نیروی انسانی به کار گرفته شده در مدارس غیردولتی نیروهای آزاد هستند، توانمندسازی این نیروها و آموزش معلمان و استفاده از ظرفیت سازمان مدارس و مراکز غیردولتی برای کمک به مؤسسان در آموزش‌های ضمن خدمت معلمان باید در دستور کار سازمان قرار گیرد.

وی در خصوص موضوع نظارت بر شهریه مدارس غیردولتی گفت: قرار است کارگروه تعیین الگوی شهریه در مناطق تشکیل شود تا الگوی شهریه را بازتعریف کنند. امروز مرجع رسیدگی به اعتراض مؤسسان در خصوص شهریه «اداره کل آموزش و پرورش استان ها» و سپس «کارگروه تعیین شهریه» در مناطق است که ذیل شورای سیاست‌گذاری تشکیل شده است.

به عدول از شهریه رسیدگی شود

زینی ­وند در خصوص مدارس عدول کننده از الگوی شهریه گفت: عدول از شهریه در بسیاری مدارس اتفاق می‌افتد و انتظار من از آقای طهرانیان رسیدگی به این موضوع است.

رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی با تأکید بر این مطلب که فعالیت‌های فوق برنامه باید به سمت مهارت آموزی هدایت شود افزود: همچنین این فعالیت‌ها باید به ارتقاء بنیه علمی دانش آموز منجر شود.

مدیران تحت آموزش الکترونیکی قرار گیرد

زینی ­وند هدف از آموزش الکترونیکی را تحت پوشش قرار دادن بازماندگان از تحصیل و تقویت بنیه علمی دانش آموزان خصوصاً در مناطق کمتر برخوردار عنوان کرد و گفت: در کنار این دو هدف انتظار ما این است که قبل از پایان سال جاری همه مدیران مدارس غیردولتی تحت آموزش آنلاین در زمینه آیین نامه‌ها و قوانین قرار گیرند.

در این مراسم مجتبی زینی وند رییس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و مشارکتهای مردمی حکم طهرانیان را به او داد و با هدایایی از خدمات حسن مسعودی مدیرکل پیشین تقدیر کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار