در گفت‌وگو با پانا

زمانی: برخی مواقع استقلال بیشتر مورد توجه دولت بوده / تصمیم‌گیری درباره آینده جباری با شفر است

تهران (پانا) – عضو هیات مدیره استقلال تصمیم‌گیری درباره آینده مجتبی جباری را به وینفرد شفر واگذار کرد.

کد مطلب: ۶۹۵۶۲۸
لینک کوتاه کپی شد

حسن زمانی عضو هیات مدیره استقلال در گفت‌وگو با پانا درباره صعود استقلال به نیمه‌نهایی جام حذفی گفت: خوشبختانه بازیکنان ما خوب کارکردند و توانستند ایران جوان را شکست دهند و به نیمه‌نهایی برسند. البته من دوست داشتم به پرسپولیس برخورد می‌کردیم تا با شکست این تیم انگیزه ما چند برابر شود اما متأسفانه این اتفاق رخ نداد.

وی در رابطه با نیمه‌نهایی و رویارویی با صنعت نفت آبادان گفت: فکر می‌کنم صنعت نفت کار سختی مقابل استقلال داشته باشد، چراکه در کادر فنی همه عزمشان را جزم کردند تا بهترین‌ها برای استقلال رقم بخورد. از شفر تا بازیکنان همه برای قهرمانی جام حذفی تلاش می کنند.

زمانی در رابطه با مجتبی جباری گفت: مسئولیت مجتبی جباری با شفر است و هر تصمیمی او بگیرد ما عملی می کنیم. این مربی خودش صلاح بازیکنانش را می داند و ما هم در مورد تصمیمات او دخالت نمی کنیم.

وی در رابطه با شایعاتی مبنی بر اینکه استقلال کمتر مورد توجه دولت است، اظهار کرد: چنین چیزی را قبول ندارم. استقلال و پرسپولیس به صورت مساوی زیر نظر دولت هستند کما اینکه در برخی جاها استقلال بیشتر مورد توجه است مانند همین زمین صنایع دفاع که در اختیار استقلال قرار گرفته است.

زمانی در پایان گفت: به نظرم در شرایط فعلی مهمترین کار فدراسیون کوتاه کردن گردن کشی های عربستان است. آنها ادعا کردند ایران امن نیست، در صورتیکه همه کشوهای همسایه به امن بودن ایران اعتقاد کامل دارند. فدراسیون باید مقابل این حرف ها قرار بگیرد و زیر بار حرف زور نرود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار