معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل خبرداد:

رونمایی از قرآن خطی دانش‌آموزان اردبیل

اردبیل (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: قرآن خطی که توسط دانش‌آموزان اردبیل کتابت شده رونمایی شد.

کد مطلب: ۶۹۵۴۶۶
لینک کوتاه کپی شد

مصطفی کافی راد در آیین رونمایی از قرآن خطی دانش‌آموزان در دبیرستان شاهد اردبیل با تبریک هفته قرآن، عترت و نماز اظهار داشت: انس با قرآن، عترت و نماز از مهمترین اهداف نظام تعلیم و تربیت است .

وی با بیان اینکه برنامه‌های قرآنی اثر تربیتی ویژه‌ای بر روح و روان دانش‌آموزان دارد، بیان کرد: انس با قرآن، عترت و نماز و آشنایی دانش‌آموزان با آموزه‌های دینی، کشور را در مقابله با تهاجمات فرهنگی و جنگ نرم دشمنان بیمه می‌کند که باید در این راستا اقدامات لازم را انجام دهیم .

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان افزود: اسلام دین کامل و جامعی است که برای تمام شئون زندگی انسان برنامه و دستورالعمل دارد و اگر معاملات، معاشرت، اقتصاد، سیاست، فرهنگ و تمام شئونات زندگی فردی و جمعی خود را زیر پوشش تعالیم آموزه‌های حیات بخش و نورانی قرآن قرار دهیم به سعادت خواهیم رسید .

کافی راد با قدردانی از اقدام خداپسندانه دانش‌آموزان در تحریر قرآن کریم تصریح کرد: شرکت گسترده دانش‌آموزان در فعالیت‌های قرآنی برای مانوس شدن با کلام الهی امری مهم بوده که باید مورد توجه قرار گیرد .

وی با بیان اینکه کسی که به کلام وحی تمسک جوید، خدا او را نجات خواهد داد و هر کس از قرآن شفا جوید خدا به او شفا خواهد بخشید، گفت: باید ترویج فرهنگ دینی و قرآنی در سطح دانش‌آموزی مورد توجه قرار گیرد که این حرکت بزرگ دانش‌آموزی در همین راستا و به منظور ترویج فرهنگ قرآنی در سطح مدارس اجرا شده است .

گفتنی است:در این مراسم قرآن خطی که توسط دانش‌آموزان اردبیل کتابت شده رونمایی شد و قرائت پیام وزیر آموزش و پرورش به مناسبت هفته قرآن، عترت و نماز، قرائت مقاله، پخش سرود و کلیپ‌های قرآنی از جمله برنامه‌های این مراسم بود .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار