کاری به وسعت الیورتوئیست در سالهای اخیر ندیده بودم

تهران (پانا) - سیدمحمود رضوی تهیه کننده سینما، نقطه قوت نمایش اولیور توئیست را موسیقی،طراحی صحنه،بازی ها و طراحی لباس ها دانست.

کد مطلب: ۶۹۵۴۶۵
لینک کوتاه کپی شد

رضوی کنار هم قرار گرفتن سوپراستارهای سینما ،بازیگران تئاتر و گروه کودکانی را که در این کار بازی داشتند باعث به وجود آمدن مجموعه جذابی دانست که فضای داستان را به خوبی جلو می بردند.
او که در سینما تهیه کنندگی فیلم هایی چون ماجرای نیمروز،سیانور،خانه ای در خیابان چهل و پنجم و ...را بر عهده داشته ابراز امیدواری کرد چرخه اقتصادی این کار هم با توجه به انرژی و سرمایه ای که برای آن گذاشته شد جوابگو باشد تا در آینده هم این گروه بتوانند این کار را ادامه یا کارهای جدید دیگری از این دست را روی صحنه ببرند.
رضوی با ابراز تمایل برای شرکت در پروژه های از این دست گفت: خیلی از وقت ها بوده که دوست داشتم در این پروژه ها مشارکت و دستی بر آتش این گونه کارها داشته باشم اما از آنجایی که در این زمینه تخصص کافی نداشته ام جرات اش را تا به حال پیدا نکردم اما اگر در آینده تخصص آن را پیدا کنم حتما به این سمت هم ترغیب خواهیم شد.
او با اشاره به اینکه در سالهای اخیر تئاتر توانسته توجه بسیاری را به خود جلب کند و حتی از سینما هم جلو بزند عنوان کرد: در ذهنیت عموم مردم این باور وجود دارد که آن را متعلق به طبقه بالادست جامعه می دانند و با آن فاصله می گیرند اما تولید چنین کارهایی از جنس زبان و درک مردم می تواند پای گروه بزرگی را به تئاتر باز کند،باعث حرکت چرخ اقتصادی این کار شود و این تصور را که تئاتر حتما باید از حاکمیت ارتزاق کند از بین ببرد و زمینه ساز ورود سرمایه گذاران به این عرصه از هنر هم شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار