رییس حراست آموزش و پرورش آذربایجان شرقی:

استفاده از تلگرام در ادارات فقط برای اطلاع رسانی و تبلیغات مجاز است

تبریز (پانا)- رییس حراست آموزش و پرورش آذربایجان شرقی گفت: استفاده از تلگرام در ادارات فقط برای اطلاع رسانی و تبلیغات مجاز است.

کد مطلب: ۶۹۵۴۵۴
لینک کوتاه کپی شد

صفر وحدتی در آئین اختتامیه گردهمایی دو روزه مدیران و روسا آموزش و پرورش نواحی و مناطق آذربایجان شرقی در باشگاه فرهنگیان تبریز با اشاره به سخنان وزیر آموزش و پرورش مبنی بر اینکه حراست به عنوان چشم و گوش و حس گر در سازمان ها ایفای نقش می کند، گفت: حراست باید فرآیند سازمان ها را تشخیص و به مدیران انتقال دهد تا به تعالی و تداوم سازمان کمک کند.

وی گفت: همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند "سیاست کاری در آموزش و پرورش سم است" ما نیز به احتراز و اجتناب از کشمکش های سیاسی و غیر سیاسی توصیه می کنیم.

رییس حراست آموزش و پرورش آذربایجان شرقی ادامه داد: ستاد بحران در برابر حوادث طبیعی غیر مترقبه و پدافند غیرعامل در برابر تهدیدات جنگی نظامی با روش های غیرنظامی وارد عمل می شوند و در حوزه پدافند غیرعامل امسال جزء 4 استان برتر کشور شدیم و تربیت مربیان پدافند غیرعامل با هماهنگی استانداری صورت گرفت.

وحدتی بر استفاده از تکنولوژی روز دنیا تاکید کرد و گفت: استفاده از تلگرام در حوزه اداری ممنوع بود ولی از ابتدای سال 96 برای اطلاع رسانی و تبلیغ مجوز برای ادارات صادر شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار