رئیس اداره امور شعب بانک مهر اقتصاد آذربایجان شرقی عنوان کرد:

ارائه 14 هزار میلیارد ریال تسهیلات/مجوز بانک مهر اقتصاد تا پایان امسال صادر می‌شود

تبریز(پانا)- رئیس اداره امور شعب بانک مهر اقتصاد آذربایجان شرقی گفت: در 20 ماه گذشته 13هزار و 900 میلیارد ریال تسهیلات برای بیش از 36 هزار نفر پرداخت شده است.

کد مطلب: ۶۹۵۴۱۸
لینک کوتاه کپی شد

امیر بهبودی در جمع خبرنگاران با بیان این که مشتری مداری جزو اصول بانکی ما است، گفت: بانک مهر اقتصاد در آذربایجان شرقی دارای 37 شعبه بانکی است که 21 شعبه آن در تبریز و 16 شعبه دیگر در شهرستان های استان به جز ورزقان و چاراویماق فعال است و 12 میلیون نفر از جمعیت کشور در این بانک، حساب دارند که از این تعداد 800 هزار نفر مشتری ما هستند.

وی با بیان این که طی 20 ماه گذشته 13 هزار و 900میلیارد ریال تسهیلات برای بیش از 36 هزار نفر پرداخت شده است، ادامه داد: در قالب دستورالعمل‌های مختلف تهسیلات با نرخ مصوب بانک مرکزی برای خرید خودرو، خرید کالاهای ایرانی، تجهیز دفتر، قضات، پزشکان، اعضای هیأت علمی دانشگاه‌ها توسط بانک مهر اقتصاد به مشتریان اعطا می شود.

رئیس اداره امور شعب بانک مهر اقتصاد آذربایجان شرقی گفت: طرح مهر ماندگار برای کسانی که اقساط معوقه دارند اجرا می شود و این افراد می‌توانند با بروزرسانی و تسویه تسهیلات از بخشش وجه التزام استفاده کنند.

بهبودی ادامه داد: 70 درصد تسهیلات بانک مهر اقتصاد در بخش صنعت و برای حل مشکلات واحدهای تولیدی پرداخت شده است و 180 هزار فرصت شغلی توسط این بانک در یک سال گذشته در کشور ایجاد شده است.

وی خبر ورشکستی بانک مهر اقتصاد را کذب محض عنوان کرد و افزود: مجوز بانک مهر اقتصاد تا پایان امسال صادر می‌شود و در حال حاضر 7.5 درصد منابع و 5.5 درصد مصارف شبکه بانکی استان متعلق به بانک مهر اقتصاد است.

رئیس اداره امور شعب بانک مهر اقتصاد آذربایجان شرقی با بیان این که نگین پرچمداری بانکداری اسلامی هستیم، تصریح کرد: در این راستا پرسنل و مدیران بانک سالانه به قم اعزام شده و اصول فقهی قرارداد تسهیلات و سپرده را آموزش می‌بینند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار