معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان:

ارزشیابی مستمر رویکردی جدید در سند تحول بنیادین است

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان :ارزشیابی مستمر رویکردی جدید در سند تحول بنیادین است که باعث شد ارزشیابی تراکمی به ارزشیابی مستمر و شایسته محور در تمام حوزه های عملکردی دانش آموز تبدیل شود.

کد مطلب: ۶۹۵۳۶۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا و به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش استان اصفهان، محمدی در جلسه گردهمایی روسای آموزش و پرورش مناطق و نواحی استان اصفهان ، در ابتدا ارزشیابی مستمر را رویکردی جدید در سند تحول بنیادین معرفی کرد که باعث شد ارزشیابی تراکمی به ارزشیابی مستمر و شایسته محور در تمام حوزه های عملکردی دانش آموز تبدیل شود.

محمدی در ادامه به کمیته استقرار پایه دوازدهم با توجه به شرایط نظام 3-3-6 اشاره کرد و گفت: رؤسای ادارات باید از هم اکنون چالش ها را در نطر داشته باشند و با توجه به ساختار مدرسه از نظر فضای فیزیکی، نیروی انسانی و امکانات تعادل سازی را انجام دهند.

وی به برگزاری این کمیته در نواحی و مناطق تاکید کرد و گفت: ملاک پیش بینی در زمینه دانش آموزی پایه دهم است . و پیش بینی می شود بیشتر مشکلات از نظر فضا در آموزشگاه های فنی حرفه ای باشد. وی افزود: در مسیر استقرار این نظام هیچ مشکلی حل نشده بلکه مشکلات مدیریت شدند و اعم مشکلات و راه حل ها در خود نواحی و مناطق است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار