ماکان بند قطعات «دیوانه بازی» را به برج میلاد برد

تهران(پانا) - گروه موسيقي ماكان كه پيش از اين براي اولين بار در نيمه اول آذر ماه به مدت سه شب روي صحنه سالن ميلاد نمايشگاه رفته بودند اين بار با اجرای قطعات آلبوم «دیوانه بازی» در برج ميلاد تهران با مخاطبين خود ديدار كردند.

کد مطلب: ۶۹۵۲۳۹
لینک کوتاه کپی شد

گروه ماكان پيش از اين يك آلبوم به نام «ديوونه بازي» منتشر كرده بود كه مورد استقبال هواداران این گروه قرار گرفت و آهنگ‌هایی كه شب گذشته در اين كنسرت اجرا شد همگي از اين آلبوم بودند، از مهمانانی که در اين كنسرت حضور پیدا کرده بودند و شاهد اجرای ماکان بند بودند، می‌توان به فرزاد فرزين اشاره كرد كه پيش از اين يك قطعه را با شعر و ملودي ساخته اين گروه به نام «ديوونه» منتشر كرده بود، اين كنسرت به تهيه كنندگي حسن اردستاني برگزار شد .

امير مقاره و روهام هاديان خوانندگان گروه ماكان هستند كه هشتمين سانس کنسرت‌های تهران را در برج ميلاد پشت سر گذاشتند، ياشار خسروي نیز به عنوان سرپرست و مدير هنري ماكان گروه را همراهي می‌کند و اميرميلاد نيكزاد تحت عنوان رهبر اركستر روي صحنه رفت .

از جمله قطعاتی که در این کنسرت اجرا شد؛ «نرو»، «بازیچه»، «چشمای تو»، «پنجره»، «دلگیری»، «این خیابونا»، «دیوانه بازی»، «مثل کوه»، «ای داد»، «یه لحظه نگام کن»، «شیک»، «هربار» و ... بودند .

گفتنی ست؛ شركت آوازي نو به مديريت حسن اردستاني پس از استقبال كم نظير هواداران ماكان از کنسرت‌های نمايشگاه تصميم به تمديد اين كنسرت در برج ميلاد گرفت. محمد ناصری و حمیدرضا عشقی مدیر اجرایی و فاطمه شجاعی مدیر برنامه‌های این گروه در این کنسرت بودند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار