سرپرست اداره حفاظت محیط زیست شهرستان شهریار تاکید کرد

ضرورت تمکین به قانون از سوی واحدهای تولیدی و صنعتی

​تهران (پانا) - سرپرست اداره حفاظت محیط زیست شهرستان شهریار از صدور حکم قضایی برای یک واحد دامداری آلاینده در این شهرستان خبر داد .

کد مطلب: ۶۹۵۲۱۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش روابط عمومی سازمان حفاظت محیط زیست، فاطمه برنا با اعلام این خبر گفت: دامداری آلاینده مدتی قبل با تخلیه غیراصولی فاضلاب خام به محیط زیست موجب آلودگی آب و خاک شده بود.

وی با بیان اینکه همزمان با طرح دعوی قانونی علیه این واحد، موضوع نصب سیستم تصفیه پساب دامداری نیز از سوی محیط زیست شهرستان پیگیری شد، اظهارکرد: بر اساس حکم بدوی صادره ازسوی مرجع قضایی شهرستان شهریار، مدیر واحد هم اکنون به یک سال حبس تعزیری و جزای نقدی محکوم شده است. از طرفی در حال حاضر همکاری این واحد با محیط زیست شهرستان انجام شده و سیستم تصفیه پساب این واحد دامداری مطابق استاندارهای ملاک عمل مجهز شده است و در آستانه بهره‌برداری رسمی و افتتاح قرار دارد.

برنا در پایان با بیان اینکه اداره محیط زیست شهرستان شهریار بدون هیچگونه اغماضی با تخلفات زیست محیطی برخورد می‌کند و در موارد لازم پیگیری قانونی را از طریق مراجع قضایی تا حصول نتیجه نهایی انجام می‌دهد، گفت: از واحدهای صنعتی می‌خواهیم تا قبل از اعمال قانون از سوی دستگاه محیط زیست نسبت به رفع تخلفات محیط زیستی و انجام تکالیف خود، اقدام کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار