مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان:

عملکرد مثبت اداره حراست در ایجاد فضای همدلی و همراهی

اصفهان (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان در مراسم تودیع و معارفه روسای اداره حراست اداره کل آموزش و پرورش استان از مثبت بودن عملکرد اداره حراست در ایجاد فضای همدلی و همراهی در آموزش و پرورش خبر داد.

کد مطلب: ۶۹۵۱۹۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان ، قائدیها مدیرکل آموزش و پرورش استان در مراسم تودیع و معارفه روسای اداره حراست اداره کل آموزش و پرورش استان در حاشیه گردهمایی روسای آموزش و پرورش نواحی و مناطق اظهار کرد : ارزش دانایی و توسعه دانایی به عنوان گامی موثر در دنیای امروز است و حضور در این بستر جایگاه والایی دارد .

وی در ادامه عنوان کرد : بستر آموزش و پرورش بستری است که با فکر و اندیشه انسان کار می کند. حوزه ای است که انسانهایی فکور را در خود دارد ، برنامه ریزی می خواهد و مسیر را برای تربیت جوانان و نوجوانان آماده می کند .

قائدیها گفت : دست آورد فکر و اندیشه مهمترین دست آورد یک کشور است و افتخار دنیا به توسعه فکر و اندیشه می باشد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان با توجه اهمیت امنیت فرهنگی برای بدنه آموزش و پرورش تاکید کرد : باید شخصیت و توانمندی خود را بالا ببریم و به شخصیت معلم احترام گذاشته و آن را به عنوان انسان و بالاتر از همه به عنوان معلم و مربی به وی احترام بگذاریم .

وی در ادامه گفت : یک معلم در چنین بستری احساس آرامش می کند و در نتیجه احساس تعلق به کار در آموزش و پرورش پیدا می کند.

قائدیها تاکید کرد : بخش مهم ایجاد بستر و امنیت فرهنگی به عهده تعدادی از بخش های تاثیرگذار اداره کل آموزش و پرورش استان از جمله حراست است .

مدیرکل آموزش و پرورش استان اظهار کرد : جناب آقای اعتدادی از جمله افرادی بودند که با لباس ، فکر و اندیشه معلمی برنامه ریزی و کار کردند و فضای بسیار خوبی را در این چند سال در حوزه حراست در اداره کل آموزش و پرورش استان ایجاد کردند.

وی با اشاره به دست آوردهای حوزه حراست در اداره کل آموزش و پرورش استان از عملکرد مثبت این حوزه ابراز خرسندی نمود و عنوان کرد : خوش فکری آقای اعتدادی با همراهی و همدلی اداره اطلاعات استان در ایجاد بستر آرام برای انجام کار در حوزه تعلیم و تربیت نسبت به سال های گذشته قابل تقدیر است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار