به منظور کیفی سازی نیروی انسانی مورد نیاز

دومین کارگاه آموزش خبر نویسی برگزار شد/ بهره گیری بیش از 200 دانش آموز از دوره های آموزشی

مدیر خبرگزاری پانا سیستان و بلوچستان از برگزاری دومین کارگاه آموزش خبرنویسی و تبیین باید ها و نباید های حوزه رسانه در آموزش و پرورش ناحیه یک زاهدان خبر داد و گفت: تاکنون بیش از 200 دانش آموز زاهدانی در این دوره ها شرکت کرده اند.

کد مطلب: ۶۹۵۰۴۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا سیستان و بلوچستان، عبدالرئوف براهوئی اظهار کرد: خبرگزاری دانش آموزی پانا علاوه بر وظیفه اطلاع رسانی از آن رو که وابسته به نهاد مقدسی به نام آموزش و پرورش است، رسالت خطیری را نیز دنبال می کند.

وی افزود: آموزش و پرورش به عنوان یکی از رسالت های این خبرگزاری در راس امور قرار گرفته و این خبرگزاری تربیت نسل رسانه ای کشور را از وظایف خود می داند.

براهویی با اشاره به اینکه در همین راستا دوره های آموزش مقدماتی و پیشرفته در دستور کار قرار گرفته است خاطر نشان کرد: حوزه رسانه بایدها و نباید های خاص خود را دارد و به دلیل حساسیت کاری آن نمی توان بدون داشتن معلومات کافی در این حوزه، فعالیت در آن را به افراد ناآگاه سپرد.

مدیر خبرگزاری پانا سیستان و بلوچستان بیان کرد: یک خبرنگار علاوه بر دانش آکادمیک به تجاربمتعددی نیاز دارد تا چالش های پیش روی خود را نیز بشناسد و حضور در این کلاس ها این امکان را برای علاقه مندان این حوزه فراهم می کند.

وی با اشاره به اینکه تا کنون بیش از 200 دانش آوز زاهدانی در این دوره ها شرکت کرده اند گفت: برای تمامی شرکت کننگان در این دوره گواهی حضور صادر خواهد شد و پس از پایان دوره های پیش بینی شده از دانش آموزانی که در ازمون تعیین سطح حد نصاب نمره عملی را کسب کنند، پس از مصاحبه برای حضور در خبرگزاری پانا دعوت می شود.

براهویی خبرگزاری پانا را یک ظرفیت بی نظیر برای آموزش و پرورش توصیف کرد و گفت: امیدواریم با رویکردی که سازمان دانش آموزی استان در دستور کار قرار داده، اثر گزاری لازم را در این زمینه داشته باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار