جلسه ملاقات مردمی استاندارتهران با شهروندان برگزار شد

(اسلامشهر)پانا-جلسه بررسی مسائل و مشکلات مردم در بخش های مختلف عمرانی،خدماتی،کارآفرینی و ارتباط با مدیران و دستگاه های مختلف استانی با حضور استاندار و جمعی از مسئولان استانی برگزار شد.

کد مطلب: ۶۹۵۰۱۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا شهرستان های تهران ، در این برنامه ،مشکلات تعاونی ها، مجوز احداث کارگاه های کارآفرینی،مشکلات مسکن و عمران و مسائلی در ارتباط با شهرداری ها،طرح مشکلات بخش واوان از توابع شهرستان اسلامشهر و مشکلات روستای امامزاده داوود(ع) از سوی شهروندان در دیدار با استاندار مطرح شد .

حسن کریمی، معاون امور عمرانی استانداری،تواهن مدیرکل دفتر فنی ،ابراهیمی مشاور استاندار،شعیبی مدیرکل حوزه استاندار،باقری مدیرکل بهزیستی استان نیز در این جلسه حضور داشتند و استاندار با مدیرعامل شرکت گاز استان،برخی از فرمانداران و شهرداران نیز در تماس تلفنی به بررسی مشکلات مطرح شده از سوی شهروندان پرداخت .

استاندار تهران در حاشیه جلسه با بیان اینکه بخش زیادی از مشکلات مطرح شده در این جلسه قابل حل هستند ،گفت: برخی از مشکلاتی که از سوی شهروندان گفته شد ،سال ها از آنها گذشته است و در صدد هستیم با مسئولان و وزارتخانه های مربوطه مطرح کنیم تا در جهت حل سریع آنها اقدام کنیم .

مقیمی با اشاره به اینکه تلاش می کنیم هر دو هفته یکبار جلسات دیدار مردمی برگزار شود، تصریح کرد: بیشترین مشکلاتی که از سوی مردم عنوان می شود در زمینه خدمات رسانی ها از جمله در بخشهای آب ،برق و گاز و تعاونی هااست .

/خبرنگار:ریحانه فتحی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار