همزمان با هفته پژوهش نمایشگاهی از دستاوردهای دانش آموزان و فرهنگیان شهرقدس برپا شد

معاون پژوهش و برنامه ریزی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران از نمایشگاه دستاورد های فرهنگیان و دانش آموزان شهرستان قدس در هفته پژوهش بازدید کرد.

کد مطلب: ۶۹۴۹۳۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبر نگار پانا شهرستانهای تهران:حسین سنجری ، معاون پژوهش و برنامه ریزی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران ، در بازدید از این نمایشگاه ، برگزاری اینگونه نمایشگاه ها را زمینه ساز توسعه و تحول و در راستای اهداف متعالی و ملی آموزش و پرورش دانست.

وی با تقدیر از مدیر منطقه و عوامل برگزار کننده نمایشگاه ، اعلام کرد : کیفیت کارهای ارائه شده در نمایشگاه هفته پژوهش شهرستان قدس ، بسیار مطلوب تر از سال گذشته بوده است.

سنجری ، در حاشیه این نمایشگاه از غرفه یکی از مدارس که در چادر امداد و با محوریت و نماد کمک به هموطنان زلزله زده برپا شده بود ، دلنوشته ای را مرقوم کرد.

مدیر آموزش و پرورش نیز به همراه معاونین و سایر مسئولین ،حسین سنجری را همراهی و توضیحاتی در خصوص فعالیت های هفته پژوهش و نمایشگاه ارائه داد.

محمدرضا بهمنش همچنین اعلام کرد : نمایشگاه دیگری در سالن حضرت باقرالعلوم (ع) شهرقدس توسط کانون تربیتی وفرهنگی آموزش و پرورش قدس ، در حاشیه همایش هفته پژوهش شهرستانی برگزار گردیده است.

وی همچنین از طرح « هرمدرسه ، یک نمایشگاه » که در مقطع ابتدایی تدارک دیده شده است ، خبر داد.

شایان ذکر است ، این نمایشگاه در مقایسه با سال های گذشته ، به دلیل مشارکت فعال مقاطع متوسطه و هنرستان ها از رونق کیفی بهتری برخوردار بود.

/خبر نگار:شایان میدانی/



ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار