۸۰ درصد دانش آموزان گیلانی در بسیج عضویت دارند

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی گیلان گفت: ۶۲ درصد دانش آموزان مدارس استان عضو سازمان بسیج دانش آموزی سپاه قدس گیلان هستند، تعدادی از دانش آموزان نیز در بسیج محلات عضو هستند که به احتساب این افراد در مجموع ۸۰ درصد دانش آموزان گیلانی در بسیج عضویت دارند.

کد مطلب: ۶۹۴۸۸۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانااز گیلان، علی رفاهتی، با اشاره به عضویت دانش آموزان گیلانی در بسیج دانش آموزی اظهار کرد: سازمان بسيج دانش آموزی بخشی از شجره طيبه بسیج و درخت پرثمر انقلاب اسلامی است که بر اساس مصوبه مجلس شورای اسلامی به منظور فراهم كردن امكان موفقيت بيشتر در تحقق اهداف و مأموريت های محوله در مدارس فعالیت می کند.

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی گیلان با اشاره به استقبال دانش آموزان گیلانی جهت عضویت در بسیج دانش آموزی، افزود: ۶۲ درصد از دانش آموزان مدارس استان معادل ۱۸۶ هزار نفر عضو سازمان بسیج دانش آموزی هستند.

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی گیلان ادامه داد: تعدادی از دانش آموزان نیز در بسیج محلات عضو هستند که به احتساب این افراد در مجموع ۸۰ درصد دانش آموزان گیلانی در بسیج عضویت دارند.

رفاهتی با بیان اینکه سازمان بسيج دانش آموزی يكی از ضروری ترين تشكل های بسيج است كه بايد بدان توجه خاصی داشت، افزود: فعاليت های سازمان دارای تنوع جهت تحقق روحيه ايثار و فداكاری، مسئوليت پذيری، بروز خلاقيت ها در دانش آموزان است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار