ثبت‌‌نام مراسم ازدواج دانشجویی آغاز شد

تهران (پانا) - ثبت‌نام بیست و یکمین دوره ازدواج دانشجویی آغاز شد و زوج‌های دانشجو تا ۲۰ دی ماه ۹۶ برای ثبت‌نام فرصت دارند.

کد مطلب: ۶۹۴۸۰۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش روابط عمومی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، زوج های دانشجوی واجد شرایط می توانند به سایت رسمی ستاد ازدواج به آدرسhttp://ezdevaj.nahad.ir مراجعه کنند.

تاریخ عقد مجاز جهت ثبت نام اولیه یک مهر ۹۵ تا یک دی ۹۶ است. در مواردی که هر دو زوج دانشجو باشند، فقط یکی از آنها باید به عنوان داوطلب اصلی برای ثبت نام اقدام کند.

دانشجویان تا یک هفته بعد پس از ثبت نام، مدارک لازم را جهت تائید به دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه یا دفتر استانی مربوطه ارائه کنند تا ثبت نام قطعی شود.

در دانشگاه هایی که دفتر نهاد وجود ندارد، دانشجویان پس از ثبت نام، مدارک لازم را جهت تائید به رابط فرهنگی دانشگاه که از طرف ستاد ازدواج تعیین شده ارائه کنند تا ثبت‌نام قطعی صورت گیرد. مدارک لازم جهت تایید، اصل عقدنامه، اصل شناسنامه و کارت ملی زوجین، اصل کارت دانشجویی است.

دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها باید حداکثر یک هفته پس از دریافت مدارک هر داوطلب، نسبت به تعیین تکلیف در خصوص تائید یا رد ثبت نام در سایت اقدام کنند.

ویرایش اطلاعات ثبت نام شده توسط خود داوطلب و صرفاً قبل از تائید ثبت‌نام مقدور است. زوج های دانشجو تا ۲۰ دی ماه ۱۳۹۶ برای ثبت نام فرصت دارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار