معاون پرورشی و فرهنگی آموزش وپرورش شهرستان های استان تهران

هفته قرآن عترت و نماز فرصتی برای انس بیشتر با قرآن کریم است

تهران (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهرستان های تهران از آغاز سی و ششمین دوره مسابقات قرآن و معارف اسلامی دانش‌آموزان استان در هفته گرامیداشت قرآن، عترت و نماز خبر داد.

کد مطلب: ۶۹۴۷۳۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا شهرستانهای تهران، سید مجتبی هاشمی اظهار داشت هفته ی قرآن عترت و نماز فرصتی برای انس و آشنایی بیشتر با قرآن کریم و معارف اهل بیت علیهم السلام و زیباییهای نماز است .

هاشمی ، رقابت سالم و ارزشمند دانش آموزان در مسابقات قرآن، عترت و نماز را از مهمترین برنامه‌های این هفته اعلام کرد و خاطر نشان کرد: مرحله آموزشگاهی این مسابقات در مدارس سراسر استان با برنامه ریزی دقیق و نظارت راهبردی مدیریت هر منطقه و فعالیت های صادقانه ی فرهنگیان محترم در حال برگزاری می باشد .

وی، برگزاری محافل انس با قرآن ، نشست­‌های تخصصی با اولیاء با موضوعات راهکارهای تربیت دینی و قرآنی دانش آموزان، تجهیز تعدادی از نمازخانه ­ها، تجلیل از چهره های قرآنی ،شرکت در نمازجمعه و برگزاری نمایشگاه با موضوعات قرآنی در مدارس را از جمله برنامه‌های گرامیداشت هفته قرآن، عترت و نماز برشمرد .

گفتنی است، گرامی‌داشت هفته قرآن، عترت و نماز از 24 تا 30 آذرماه 96 می باشد که در شهرستانهای تهران بسیار پر رنگ و فراگیر برگزار می‌شود

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار