مدیر آموزش و پرورش استثنایی استان سمنان خبرداد:

اعزام دانش آموزان زیارت اولی مدارس استثنائی استان سمنان به مشهد مقدس

مدیر آموزش و پرورش استثنایی استان سمنان خبرداد: تعداد 36 نفر از دانش آموزان استثنائی زیارت اولی استان سمنان با حمایت اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان و خیرین محترم، به همراه والدین خود به اردوی زیارتی مشهد مقدس اعزام شدند.

کد مطلب: ۶۹۴۵۷۱
لینک کوتاه کپی شد

محمدرضا خادمیان در گفت و گو با خبرنگار پانا سمنان، درحاشیه مراسم بدرقه این عزیزان در پایانه راه آهن سمنان، با بیان اینکه کلیه هزینه های اعزامی این عزیزان که حدود 20 میلیون تومان می شد، توسط اداره آموزش و پرورش استثنائی استان سمنان و با حمایت یکی از خیران تهرانی تامین شد، اظهار داشت: البته هزینه بلیط رفت جهت اعزام این دانش آموزان به مشهد مقدس و زیارت بارگاه ملکوتی علی بن موسی الرضا(ع)، با همکاری خیرانه مدیریت و کارکنان اداره پایانه راه آهن سمنان برای دانش آموزان استثنائی زیارت اولی استان سمنان تهیه شد.

وی هدف از برگزاری این اردوی زیارتی را آشنایی این دسته از دانش آموزان با فرهنگ اهل بیت و فرهنگ زیارت و تعمیق باورهای اعتقادی و دینی آنان با هدف بهبود و غنی سازی اوقات فراغت آنها دانست و گفت: اعزام دانش آموزان استثنائی زیارت اولی استان سمنان توسط اداره آموزش و پرورش استثنایی استان سمنان برای اولین بار در استان صورت گرفت.

مدیر آموزش و پرورش استثنایی استان سمنان همچنین با اشاره به سختی کار در مدارس استثنایی، اظهارکرد: در آموزش به این دانش آموزان که کار هنرمندانه و سختی است، باید به تفاوت‌های فردی و توانمندی‌های دانش‌آموزان توجه شود.

خادمیان با بیان اینکه معلمان و مربیان دانش آموزان با نیازهای ویژه سخت ترین و پیچیده ترین کار تعلیم و تربیت را انجام می دهند، تصریح کرد: حضور عاشقانه در بین دانش‌آموزان استثنایی و کار عاشقانه با آن‌ها سبب می‌شود به نتیجه لازم برسیم.

وی همچنین با توجه به دشواری و ارزشمند بودن کار و فعالیت در حوزه آموزش و پرورش استثنایی، نگاه ویژه به کودکان و دانش آموزان با نیازهای ویژه و تشویق و ترغیب آنان با فعالیت های فرهنگی مختلف همچون برگزاری اردو و ... را از کلیه مسئولان خواستار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار