با حضور جانشین فرمانده سازمان بسیج مستضعفین؛

سومین کنگره شهدای دانشجو و مدافعان حرم استان اردبیل برگزار شد

اردبیل (پانا) - با حضور جانشین فرمانده سازمان بسیج مستضعفان سومین کنگره شهدای دانشجو و مدافعان حرم استان اردبیل در مسجد دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد.

کد مطلب: ۶۹۴۵۳۰
لینک کوتاه کپی شد

گودرز صادقی رئیس دانشگاه محقق اردبیلی در این مراسم اظهار کرد: در 4 سال گذشته، این سومین کنگره شهدای دانشجو است که در اردبیل برگزار می‌شود .

وی با بیان این‌که در این کنگره یاد و خاطره 54 شهید و 9 شهید مدافع حرم گرامی گرفته می‌شود افزود: بسیج دانشجویی استان در راستای عزت و احترام به شهدا اقدام به برگزاری مراسم‌های فرهنگی می‌کنند و خوشحالیم همچنان قلب‌های عاشقی وجود دارد که فارغ از هرگونه حقوق و مزایا در صدد پاسداری از خون شهدا تلاش می‌کنند .

رییس دانشگاه محقق اردبیلی ادامه داد: برگزاری جشنواره فرهنگی و ادبی وشعر، دیدار از خانواده‌های شهدا، خانواده طلاب شهدا و در دو سال اخیر خانواده شهدای مدافعان حرم توسط دانشجویان فعالیت‌های شایسته و ارزشمند است که دانشگاه محقق اردبیلی مفتخر به برگزاری این مراسم‌هاست .

صادقی ضمن ادای احترام به مادران شهدا گفت: رنجی که مادران شهدا کشیده‌اند با هیچ رنجی قابل قیاس نیست ومادران شهدا کسانی هستند که بیشترین هجران‌ها و رنج‌ها را متحمل شدند تا پرچم انقلاب اسلامی همیشه برافراشته باشد .

در این مراسم، از تمبر یادبود شهدای مدافع حرم استان، دو کتاب غریب خیبر و لمس تماشای تو و نرم‌افزار منطق دانشجو رونمایی شد .
گفتنی است:در این مراسم همچنین ازمادردانشجوی بسیجی شهید جعفر محمدقلیان ( از دانشجویان تربیت معلم که پس از حضور مکرر در مناطق عملیاتی جنوب وغرب کشور درتاریخ 5 /12/ 1365در عملیات کربلای 5 در شلمچه به فیض عظیم شهادت نایل آمدو ضمنا" ایشان یکبار نیز در عملیات والفجر چهار زخمی شده بود)؛ تجلیل شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار