هدایتی: پول و سکه گرفتند اما به بازیکن ندادند/ طاهری: هدایتی دروغ می‌گوید

تهران (پانا) – رویدادهای دوران مدیریت علی‌اکبر طاهری در پرسپولیس چالش برانگیز شده‌اند. حسین هدایتی و علی دایی از عدم شفافیت او سخن گفته‌اند و در مقابل طاهری هدایتی را دروغ‌گو خطاب کرد و از برگزاری نشست خبری طی روزهای آینده خبر داد.

کد مطلب: ۶۹۴۴۷۰
لینک کوتاه کپی شد

استعفای علی‌اکبر طاهری از مدیرعاملی پرسپولیس و پیش آمدن بحث قطعی شدن محکومیت پرسپولیس در پرونده گولچ باعث شد تا مدیرعامل سابق سرخ‌ها که به نظر می‌رسد دوران موفقی را در این تیم سپری کرده است وارد شرایطی بحرانی شود؛ به شکلی که شب گذشته برنامه نود یکی از جنجالی‌ترین شب‌های خود را پشت سر گذاشت.

دوربین برنامه نود برای مشخص شدن ماجرا کمک‌های حسین هدایتی گفت‌وگویی با عابر بانک فوتبال ایران انجام داده بود. او در این گفت‌وگو برخی ابهامات را برای هواداران قهرمان فوتبال ایران روشن کرد. هدایتی درحالی‌که مدعی است 700 میلیون برای قرارداد وحید امیری پول داده، درباره گولچ استرالیایی گفت باشگاه پرسپولیس برای جذب این مدافع از او یورو گرفته اما این پول را تحویل گولچ نداده است. ماجرایی که با همین عدم پرداخت پول منجر به جدایی این مدافع از پرسپولیس و شکایت او به فیفا شد.

ابهام بعدی که توسط هدایتی عنوان شد بحث جذب کاوه رضایی بود. او می‌گوید مدیران پرسپولیس برای جذب رضایی در زمانی که بانک‌ها تعطیل بوده‌اند 200 هزار یورو پول گرفته‌اند اما نتوانستند این مهاجم را جذب کنند و پول هدایتی هم برگشت داده نشد.

اما ماجرای دربی معروف 4 بر 2 افشاگری جدید هدایتی بود. وی مدعی شد در پایان بازی برای پاداش دربی به محمدعلی ترکاشوند به ازا هر نفر 10 سکه داده اما این مقام مسئول در باشگاه پرسپولیس 3 سکه را به بازیکن‌ها پرداخت کرده و خبری از 7 سکه بعدی نیست.

پس از پایان حرف‌های هدایتی، نوبت به علی‌اکبر طاهری بود که روی خط بیاید. وی بابیان اینکه طی روزهای آینده با برگزاری نشست خبری ابهامات را برطرف خواهد کرد درباره حسین هدایتی گفت: این فرد آن‌قدر دروغ می‌گوید که دروغ خودش هم باورش شده است.

طاهری در ادامه حرف‌هایش مباحث حق پخش را پیش کشید و درباره اظهارات حسین هدایتی پاسخی نداد و تنها گفت که در ماجرای شکایت گولچ این‌طور نیست که او پول نگرفته باشد. این مدافع 136 میلیون تومان پول گرفته و رفته است.

بحث بعدی که طاهری درباره آن حرف زد طلب علی دایی از پرسپولیس بود. او گفت علی دایی در ابتدا از پرسپولیس تنها 115 میلیون تومان پول درخواست کرده است اما بعداً درخواست او تغییر کرده و مبلغ 3 میلیارد تومان شده است.

این اظهارنظر از سوی طاهری باعث شد تا پس از پایان حرف‌هایش علی دایی روی خط برنامه نود حاضر شود و طاهری را دروغ‌گو خطاب کند: متأسفانه آقای طاهری خیلی قشنگ دروغ می‌گوید.

وی در بخش دیگری از حرف‌هایش گفت: اجازه نمی‌دهم امثال آقای طاهری که خودش را باشریعت معرفی می‌کند و افرادی که در فوتبال نبوده‌اند و به‌یک‌باره در فوتبال ظاهر شده‌اند و یک سری حرف‌ها را راجع به من که جان و زندگی و همه‌چیزم را در فوتبال گذاشتم، مطرح کنند. کسی که آمده بود با 112 میلیون تومان از شکایتش صرف‌نظر کند را مجبور به شکایت کردند؛ آقای جمشیدی، حراست و همچنین وکلای باشگاه در جریان این موضوع هستند؛ تا کی می‌خواهید به مردم دروغ بگویید؟

پس از پایان حرف‌های علی دایی محمدحسن نژاد نماینده مجلس روی خطر برنامه آمد و از ورود مجلس به پرونده پرسپولیس و استقلال خبر داد و البته به‌طور غیرمستقیم به حسین هدایتی حمله کرد و گفت: مگر هواپیمایی قطر در کار بارسلونا دخالت می‌کند؟ چرا کسی به خاطر 15 میلیارد تومان این حواشی را به وجود می‌آورد؟

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار