اولین قسمت از سریال «محکومین» دوم دی ماه پخش می‌شود

تهران (پانا) - اولین قسمت از مجموعه تلویزیونی «محکومین» شنبه دوم دی از شبکه یک روی آنتن خواهد رفت.

کد مطلب: ۶۹۴۳۸۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش مهر از روابط عمومی شبکه یک، تصویربرداری مجموعه تلویزیونی «محکومین» به تهیه کنندگی بهروز مفید و کارگردانی سیدجمال سید حاتمی تا دو سه روز آینده به اتمام خواهد رسید و قرار است نخستین قسمت از این سریال اپیزودیک از دوم دی ساعت ۲۲:۱۵ پخش شود.

موضوع این سریال اپیزودیک، مجازات جایگزین است و در آن تلاش شده است تا در قبال جرم و تخلفات غیرعمد، به‌جای مجازات زندان، در فضایی دیگر محکومیت مجرم سپری شود. این سریال با دو کارگردان تولید شد و تصویربرداری تیم حسین قناعت ۱۳ آذر به اتمام رسید و گروه سیدجمال حاتمی هم روزهای پایانی تصویربرداری را پشت سر می‌گذارد.

قرار است این مجموعه هر شب به غیر از پنجشنبه‌ها بعد از بخش خبری ساعت ۲۱ از شبکه یک روی آنتن برود. سالار عقیلی هم تیتراژ پایانی سریال «محکومین» را با شعری از عبدالجبار کاکایی و موسیقی مسعود سخاوت خوانده است.

لیلا زارع و سپیده خداوردی بازیگران ثابت این مجموعه پر بازیگر هستند و به‌تازگی هم امیر کاظمی و جعفر دهقان به جمع بازیگران این مجموعه اضافه شده‌اند.

مجموعه تلویزیونی «محکومین» کاری از گروه فیلم و سریال شبکه یک سیما است که در ۳۰ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای از شنبه دوم دی پخش خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار