برگزاری همایش به مناسبت هفته پژوهش در پاکدشت

معاون پژوهش و فناوری اطلاعات مدیریت آموزش و پرورش از برگزاری مراسمی به مناسبت نکوداشت هفته پژوهش در سالن اجتماعات کانون فرهنگی تربیتی شهدای پاکدشت خبر داد.

کد مطلب: ۶۹۴۳۶۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا شهرستانهای استان تهران ، مهناز قمی، معاون پژوهش و فناوری اطلاعات اداره آموزش و پرورش پاکدشت ، گفت: علی یزدان پناه، مدیر آموزش و پرورش و پازوکی ، استاد دانشگاه علامه طباطبایی و مشاور اقتصادی معاونت زیر بنایی سازمان برنامه و بودجه کل کشور جزء سخنرانان این همایش بودند.

قمی افزود : هرساله هفته آخر آذر ماه به عنوان هفته پژوهش نام‌گذاری شده و در این مراسم از اقدام پژوهان برتر، دانش آموزان برتر و همچنین پایان نامه‌های برتر تقدیر و تجلیل به عمل می‌آید .

شایان ذکر است :این مراسم با حضور جمعی از محققان و پژوهشگران پاکدشت، صادقی فرماندار، علی محمدی و قمی، معاونین فرمانداری،رئیس و اعضای شورای اسلامی شهرهای پاکدشت، شریف آباد و فرون آباد ، رضا صفری، رئیس شورای اسلامی شهرستان، فرامرز مولایی، رئیس امور فرهنگی و زیبا سازی شهرداری، طالقانی، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان، عیوض سلطانی، رئیس خانه کارگری شهرستان و در آخرمراسم به برگزیدگان کشوری و استانی پژوهش لوح تقدیر و هدایایی داده شد.

/ خبرنگار : امید بلوریان /

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار