امام جمعه آزادشهر

حضور روحانیون در مدارس زمینه ساز ارتقاء دینی دانش آموزان است

در نشست پرسش و پاسخ امام جمعه شهرستان آزادشهر با دانش آموزان هنرستان دخترانه الغدیر در قالب طرح گفتمان دانش آموزی از تعامل آموزش و پرورش با حوزه های علمیه خبر داده شد.

کد مطلب: ۶۹۴۳۳۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از استان گلستان، در نشست پرسش و پاسخ امام جمعه شهرستان آزادشهر با دانش آموزان هنرستان دخترانه الغدیر در قالب طرح گفتمان دانش آموزی از تعامل آموزش و پرورش با حوزه های علمیه خبر داده شد.

امام جمعه آزادشهر در طرح گفتمان دانش آموزی هنرستان دخترانه الغدیر این شهرستان بابیان این خبرگفت: قرآن کتاب الهی بعنوان کامل ترین نسخه آسمانی نقش مهمی در هدایت انسانها دارد و نماز مهمترین رکن دین مبین اسلام است.

حجت الاسلام شهابی در ادامه به تعبدی بودن اقامه نماز اشاره کرد و گفت: نماز موجب تقرب به معبود و دوری از گناه می شود.وی از دانش آموزان خواست تا همواره نماز را با خشوع برپادارند تا از سعادت دنیا و آخرت خداوند بهره مند شوند.

امام جمعه آزادشهر در ادامه به اعزام روحانیون حوزه های علمیه این شهرستان به مدارس جهت اقامه نماز جماعت و پاسخگویی به شبهات دانش آموزان اشاره کرد و گفت: حضور روحانیون به عنوان امام جماعت مدرسه ضمن اشاعه فرهنگ نماز جماعت بین دانش آموزان فرصت مناسبی برای پاسخگویی به سئوالات و شبهات دینی آنان می باشد و از دانش آموزان خواست تا همواره از این فرصت مهیا شده جهت ارتقای معلومات دینی خود بهره ببرند.

سپس ایشان در ادامه این نشست به سئوالات و ابهامات دانش آموزان در خصوص مسائل شرعی و احکام پاسخ گفتند.
در پایان، دانش آموزان نماز ظهر و عصر را به امامت حجت الاسلام شهابی امام جمعه آزادشهر اقامه کردند و از فعالان عرصه برپایی نماز جماعت هنرستان الغدیر با اهدای جوایزی تجلیل شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار