مدیرکل دفتر کاردانش در گفت‌وگو با پانا عنوان کرد؛

تجهیز هنرستان‌های کاردانش با نقدینگی بیش از 53 میلیارد بودجه سنواتی

تهران (پانا) - مدیرکل دفتر کاردانش وزارت آموزش و پرورش از انتظار برای تجهیز هنرستان‌های کاردانش با نقدینگی 53 میلیارد و 480 میلیون تومان بودجه سنواتی خبر داد.

کد مطلب: ۶۹۴۲۷۸
لینک کوتاه کپی شد

سید مصطفی آذرکیش در گفت‌وگو با پانا، در خصوص تجهیز هنرستان‌های کاردانش اظهار کرد: برای تجهیز هنرستان‌ها از چند روش استفاده می‌کنیم یکی از این روش‌ها بودجه‌هایی است که در بودجه سنواتی ذکر می‌شود.

وی با بیان اینکه امسال 53 میلیارد و 480 میلیون تومان بودجه سنواتی برای تجهیز هنرستان‌ها مدنظر داریم، ادامه داد: این اعتبار به خزانه تخصیص داده شده است و منتظر نقدینگی این اعتبار هستیم.

آذرکیش عنوان کرد: یکی از روش‌های تجهیز هنرستان‌ها استفاده از ظرفیت دستگاه‌ها و موسسات تولیدی و خدماتی خارج از آموزش و پرورش است که امسال بخشی از کمبود اعتبارات ما از این قسمت تامین می‌شود.

مدیرکل دفتر کاردانش وزارت آموزش و پرورش اضافه کرد: بخش دیگری از تجهیزات هنرستان‌ها از کمک خیران مدرسه‌ساز همچنین استفاده از ظرفیت اعتبارات استانی است.

وی همچنین بیان کرد: برای تجهیز هنرستان‌های کاردانش از تمام روش‌های ذکر شده استفاده می‌کنیم تا بتوان با امکانات بیشتر به هنرجویان آموزش دهیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار