اعزام بیش از 5 هزار نفر از دانش آموزان گیلانی به اردوهای راهیان نور

معاون پرورشی آموزش و پرورش گیلان گفت: بیش از 5 هزار نفر از دانش آموزان دختر گیلانی در دو مرحله از مناطق غرب و جنوب کشور در قالب کاروان های راهیان نور دیدن کردند.

کد مطلب: ۶۹۴۲۶۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا ازگیلان به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان، جابر اخلاقی با اعلام این خبر گفت: در مرحله اول اعزام ها که از 20 مهر آغاز شد 59 دستگاه اتوبوس از مناطق سی و چهارگانه آموزش و پرورش استان گیلان به مناطق غرب گیلان اعزام شدند و در مرحله دوم 56 اتوبوس برای نقل و انتقال دانش آموزان تجهیز شدند.

وی با اشاره به عدم اعزام دانش آموزان در دی ماه به جهت همزمانی امتحانات ، خاطرنشان کرد: با برنامه ریزی انجام شده از بهمن ماه دانش آموزان پسر برای مناطق جنوب کشور اعزام خواهند شد.

اخلاقی ضمن تقدیر و تشکر از بسیج دانش آموزی از همکاری و برنامه ریزی خوب سپاه استان در اعزام راهیان نور اظهار داشت : امنیت و سلامت دانش آموزان در کنار اجرای با کیفیت و تاثیر گذاری راهیان نور موضوعی است که مدیرکل آموزش و پرورش و فرماندهی سپاه استان و همه همکاران ما در ادارات آموزش و پرورش در اجرای این اردو درنظر دارند و هیچ گونه کم توجهی در سلامت دانش آموزان مطلقاً وجود ندارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار